Handler pappaen også babyting?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
På egenhånd? Eller er det kun du som står for innkjøp av babysaker? Handler han kanskje litt sammen med deg? :)

Han feirer alltid med, og kjøpe klær, og en leke etter OUL. Men han må alltid kjøpe nøytralt da han aldri vil vite hva det blir :)

Ikke akkurat :p Han kan være med, og ofte prøver han å komme med noe fornuftig om hvorfor jeg ikke bør kjøpe ditt og datt, men jeg klarer som regel å argumentere meg til det likevel ;)

Her er det faktisk han som har vært ivrig på innkjøpene foreløpig. Seng og alt som hører til, han har også valgt ut dyner, sengetøy osv fra Kid [emoji5]

Han kjøper gjerne om vi er ute sammen og liker å plukke antrekk selv blant annet[emoji4] Men går lang tid mellom hver gang og tenker ikke over det praktiske fra dag til dag med hva som trengs av utstyr og klær.

Det har jeg alltid hatt hovedinteresse for og hovedansvar for. Han har kjøpt sko til treåringen et par ganger, og noen plagg i str 50 da hun var nyfødt og vi bare hadde str 56. Han fikk til det

Veldig typisk mann, uinteressert i klær. Men jeg har spurt han om mening med vogner osv. Han har meninger, men full tillit til at jeg velger det jeg mener er best.

Når det gjelder interiør er det litt annerledes. Han er interiør-interessert og veldig ryddig osv. Så han har vært med å velge barneseng og andre møbler til barnerommet. Og er vel den av oss som har mest meninger på den fronten. At ting skal matche osv.

Men jeg tror ikke han vet hvilken størrelse jenta vår bruker i klær Og han er i stand til å sette sammen merkelige kombinasjoner, i allefall da hun var yngre, og han vet ikke forskjell på ull og bomull (!!!) Derfor har jeg krevd å ha hovedansvaret for klesvasken.

Vi samarbeider ganske godt egentlig, og handler like mye, og diskuterer oss frem til hva vi skal ha. Han handla også noe på egenhånd sist gang. Nå har vi igrunn ikke kjøpt noe enda.

Den eneste som har handlet noe til babyen er min kjære, jeg var med og støttet han:) han hadde nok ikke gjort det hvis ikke. Kom over en barnestol som han hadde når han var liten. Jeg Synes det var så rørende at han ville at vi skulle ha den

Det er jeg som handler til den lille vi har fra før.æ, og det blir nok jeg som tar ansvar for innkjøp til den nye også. Har hatt far med på råd, og han har vært med på en dl innkjøp, men han har full tillit til at jeg gjør gode valg når det gjelder utstyr og sånt.

Tror ikke min mann heller aner hvilken størrelse ungen bruker nå :hilarious:

Ikke på eget initiativ, men med et lite dytt i rett retning handler han [emoji23] nå har vi ikke handlet noe denne gangen, ennå!

Back
Topp