Handler mannen din bind/tamponger til deg??

ORIGINAL: Renate Røverdatter

ORIGINAL: Miss lilla

ikke noe problem. Folk skjønner vel såpass at det ikke er han som bruker det[;)]

[8|]Veeel ,det er vel ikke akkurat en overraskelse at kvinner har mensen? Så han har ingen problemer med å kjøpe det. Til og med min eldste sønn (17 år)kjøper bind for meg om det står det på handlelappen. (Er eldstemann som pleier å handle mat ol. fortiden, han har jo ringt fra butikken og lurt på om det var de rosa eller de grønne han skulle kjøpe.) Det er jo ikke pinlig ,om man ikke synes det selv da...Det smitter jo på omgivelsene.[:-]

ikke noe problem. Folk skjønner vel såpass at det ikke er han som bruker det[;)]

Eh... Hvorfor skulle han ikke gjort det? [8D]

Ja, ingen problem der...

Men da jeg var kommet hjem fra sykehuset hadde jeg ikke sikra meg bind og sånn, så mannen måtte fort ut og kjøpe for meg.
Også kom han hjem med TRUSEINNLEGG...?
Wtf liksom.
Jeg blødde jo 4 liter i døgnet, truseinnlegget ville ikke dekket neseblod engang.

Ja selvfølgelig...

Ja det gjør han null problem.

men pappan min gjorde/gjør ikke det.
Virker som det er et generasjons skille der et sted og at gutter/menn i dag ser helt anderledes på det en de gjorde før.

Ja det har han overhode ingen problemer med, det fins ikke grenser for hva jeg har fått den fyren til å kjøpe til meg[8D]

ORIGINAL: Regan

Ja, ingen problem der...

Men da jeg var kommet hjem fra sykehuset hadde jeg ikke sikra meg bind og sånn, så mannen måtte fort ut og kjøpe for meg.
Også kom han hjem med TRUSEINNLEGG...?
Wtf liksom.
Jeg blødde jo 4 liter i døgnet, truseinnlegget ville ikke dekket neseblod engang.

Var det han som hadde kjøpt to? Siden du blødde så mye?[:D]
Synes den er fin jeg[:)] Hehehe!

Ja, det er ingen problem..[:)] må skrive og beskrive nøyaktig hva jeg skal ha og hvordan pakken ser ut da [8D]
Stort sett jeg som handler da, så tar det som regel selv..

Selvsagt...

Sign.[;)]

Ja, han har gjort det. Men som regel gjør jeg det siden jeg handler mest. Etter fødselen måtte han kjøpe masse nattbind og div og han trengte grundig forklaring på hvordan han skulle kjøpe[:)] Ikke lett å holde styr på dråper, vinger osv, hehe..

ja det gjør han[;)] Han har også kjøpt canesten osv på apoteket om jeg har bedt han om det.

ja det gjør han... tror han satser på at de i kassa skjønner at de ikke er til han uansett[8D]

Jess de går han uten problem. Uten om første gangen da han skulle være grei å kjøpe litt ekstra å kom hjem med tre pakker truseinnlegg [8D] hehe.. 

Mannfolk kan være rare...bind skal være flaut, men glane inne "Høna Agda" på Svinesund...og kjøpe kondomer DET kan de gjøre! [:D][:D]

Back
Topp