Handler mannen din bind/tamponger til deg??

ja ingen problem det. En gang ( ti år siden), måtte han sykle nedpå essoen søndagsmorgen å  kjøpe tamponger[:D].

Ja, både bind å tamponger, ingen problem[:D] Trenger ikke en gang å fortelle hvilken type jeg skal ha[;)]

Jada, null stress, strømpebukser derimot! Han handlet det for meg èn gang, og det er visstnok siste gang... Han mente faktisk jeg burde kjøpe vaselin og agurk fordi han hadde vært så flau [8D]

Jaa :)

Jada, ikkeno' problem.

Han har ingen problemer med å gjøre det nei... Ringte en gang søstra mi og spurte hvilket merke jeg skulle ha, for han fikk ikke tak i meg... [:)]

Ingen problem[;)] i går kjøpte han tilogmed graviditetstest til nabodama på rema [8D]
(som btw var negativ, for de som kjenner meg )

Jepp, aldri vært noe problem[:)]

Finnes det damer som ikke har mensen? Hvorfor i alle dager skal det da være flaut[8|]

Han kjøper selvfølgelig det uten problem[:)]

Ja! ingen problem det! hadde blitt overasket om en mann ikke tørde å kjøpe det!!

ja, da jeg hadde samboer så gjorde han det[;)]

Han gjør det men jeg foredrar å gjøre det selv så egentlig har det aldri vært behov [8D]

ORIGINAL: Kittekat

Jada, ikkeno' problem.

Ja, det gjør han. Men det ender som regel på samme måte som når han skal kjøpe snus til meg. Han kommer hjem med feil type, ENDA JEG HAR SKREVET HVA JEG SKAL HA MED BLOKKBOKSTAVER OG MANGE STREKER UNDER!!!!![8D]

Back
Topp