StinkiStini
Forumet er livet
Er det her jul for deg?

Når du tenker på jul, tenker du GAVER?

Når du tenker på jul, tenker du GAVER?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Miss Gilmore
NEI! Men jeg syns det er kjempe morro å få gi akkurat det en ønsker seg til noen da[:D] I fjor så mini på en gravemaskin i et lekeblad hver dag i sikkert en måned. Reaksjonen og ansiktet hans når han pakka den opp på julaften var PRICELESS![:D][:D]
For meg handler jula om koooos, familie, god mat og gode filmer på tv[:D] Men jeg ser etterhvert som gutten min blir større at jeg gleder meg mer og mer til å se ansiktet hans på julaften når han får det han ønsker seg. Det er bare så morro[:)] Mine egne gaver havner laaaaangt bak på listen.
ORIGINAL: StinkiStini
NEI! Men jeg syns det er kjempe morro å få gi akkurat det en ønsker seg til noen da[:D] I fjor så mini på en gravemaskin i et lekeblad hver dag i sikkert en måned. Reaksjonen og ansiktet hans når han pakka den opp på julaften var PRICELESS![:D][:D]
For meg handler jula om koooos, familie, god mat og gode filmer på tv[:D] Men jeg ser etterhvert som gutten min blir større at jeg gleder meg mer og mer til å se ansiktet hans på julaften når han får det han ønsker seg. Det er bare så morro[:)] Mine egne gaver havner laaaaangt bak på listen.
Helt enig!![:D]
For min egen del er det ikke gavene jeg gleder meg til i det hele tatt.
Hadde hatt en like fin jul uten tror jeg.
( Men barna måtte fått gaver, såklart!![:D] )
Jeg hadde også klart meg helt fint uten gaver. Så lenge jeg har fått julematen min så er jeg fornøyd. Men om noen hadde kødda med den så hadde det ikke blitt jul. Kom ikke her med noe torsk for å si det sånn[8D]
Nå kom jeg til å tenke på at jeg har faktisk blitt så "voksen" at jeg bryr meg mer om gavene til barnet mitt enn mine egne. Hmm...når skjedde det da?[:-]
ORIGINAL: StinkiStini
![]()
![]()