Handler far klær til barnet/barna?

Det er stort sett alltid jeg som kjøper inn klær til småen, men de gangene bf kjøper noe klær så er det stilig, :-)

Han har ikke kjøpt noe, men han er veldig flink til å kle på henne fint og slik at det matcher :)

Han kjøpte vel noen fotballdrakter da jeg var gravid første gangen. Tror han har bestillt klær til dem to ganger, men har ikke peiling på størrelser så spurte meg først. Er ytterst sjelden at han finner fram klær til dem, jeg la klar klær til eldstemann før jeg dro til sykehuset for å få lillebror:) er ikke det at han ikke setter riktig sammen, men at han glemmer strømpebukse og sånn....

Mannen Kommer stadig vekk hjem med nye ting til mini. Spesielt pysjer i ull har vært hans greie. Tror han føler det er litt tryggere enn andre typer klær. Han er generelt veldig klar for å kjøpe inn all slags klær og utstyr til sin lille prinsesse. Her i huset er det jeg som er den som holder igjen forbruket :)

Min vil helst ha mye rosa, helst knæsj! Og kan gjerne blande alskens farger :)

Jeg er ikke heelt der ;) Men er ikke "fanatisk" opptatt av klærne heller da, så måå ikke være sånn eller sånn hele tida. Jelt greit om mannen kler på og det ser litt corny ut. Gjør ikkeno ;)

min reiser ikke å handler klær til junior alene. Men betaler gjerne når vi er avgårde sammen å ser på klær til junior :)

Haha nei det er meg :p
Når han står opp med mini har mini pysj på seg til jeg står opp :p Hehe men når han kler han så klarer han å finne noe som passer :D

Her handler pappan stadig vekk til lillingen. Han er flink med klær:)

Han har enda ikke handla noe, tror faktisk ikke han vet hvilken størrelse vi er på. :p
Men vi har arva så mye klær at det eneste jeg har trengt og kjøpe er litt ullbodyer og strømpebukser :D
Det blir vell med tiden at han handler ☺

Back
Topp