Handler far klær til barnet/barna?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Og bryr han seg om det matcher?
Vil kun ha bestemte farger etc?

Ser man tydelig forskjell når mor og far har tatt morgenstellet ?:P

Og bryr han seg om det matcher?
Vil kun ha bestemte farger etc?

Ser man tydelig forskjell når mor og far har tatt morgenstellet ?:p
Han handler ikke hehe :p ! Tror ikke det har hendt noensinne at han har dratt alene og kjøpt noe, eller bestilt noe via internett.
Han har dog ytret sin mening dersom jeg har spurt ham, men han bryr seg ikke :p

Han bare slenger på noe hehe.

Han handler ikke hehe :p ! Tror ikke det har hendt noensinne at han har dratt alene og kjøpt noe, eller bestilt noe via internett.
Han har dog ytret sin mening dersom jeg har spurt ham, men han bryr seg ikke :p

Han bare slenger på noe hehe.

Hehe her har det skjedd, men typ 2 ganger. Det var da en star wars t trøye og en jakke jeg egentlig skulle ha kjøpt selv...men jeg var syk. :P

Han klager heller aldri på det du har kjøpt inn?

Hehe her har det skjedd, men typ 2 ganger. Det var da en star wars t trøye og en jakke jeg egentlig skulle ha kjøpt selv...men jeg var syk. :p

Han klager heller aldri på det du har kjøpt inn?
Nei, han bryr seg ikke om det i det heletatt, sier nå og da at "den var fin", tror vi har mye samme smak når det kommer til det meste :) Han er sånn typisk mann som hater kjøpesentere og butikker, og å handle. Men jeg får ikke handle til ham da, han kjøper egne klær :o

Nei, han bryr seg ikke om det i det heletatt, sier nå og da at "den var fin", tror vi har mye samme smak når det kommer til det meste :) Han er sånn typisk mann som hater kjøpesentere og butikker, og å handle. Men jeg får ikke handle til ham da, han kjøper egne klær :eek:

Hehe ok men det er nå godt det da når han ikke handler noe:)

Her er min stortsett fornøyd med det jeg handler og sier stortsett at den er fin også:)
Innimellom kan han si...for mye mønster...den var for sterk på fargen, men da sier jeg bare da handler du inn neste gang så sier han ikke mer om det:P

Handler av og til ute på reiser :) men da er det ting han syns er kule, ikke fordi lille nødvendigvis trenger det :P han har ikke oversikt over størrelser og hva vi trenger å kjøpe inn. Men det er helt greit, jeg vil gjerne ha ansvar for det :D

Handler av og til ute på reiser :) men da er det ting han syns er kule, ikke fordi lille nødvendigvis trenger det :p han har ikke oversikt over størrelser og hva vi trenger å kjøpe inn. Men det er helt greit, jeg vil gjerne ha ansvar for det :D

Blir som min som kom med star wars trøye til OJ når han var liten;)
Veldig kjekt å handle inn ja:):D

Her har vi faktisk handlet det meste av klær sammen - han har full oversikt over størrelser og opptatt av at det skal være varmt nok :) Han har forelsket seg helt i hust&claire ^^

Tror ikke man ser forskjell på hvem som kler på, men det er heller skjelden at det er han som tar det..

Her er han ofte ute og handler, aldri kjøpt til minste men kjøpt mye til eldste, veldig opptatt av at det skal matche, jeg er ikke så nøye på det alltid, ofte får ho kle seg selv av meg:P så ofte er godt penere kledd når han har ho på morran:P
Men han gjør ingenting med hennes hår da så ser ut som Ronja Røverdatter på håret når han steller ho:P

Her har vi faktisk handlet det meste av klær sammen - han har full oversikt over størrelser og opptatt av at det skal være varmt nok :) Han har forelsket seg helt i hust&claire ^^

Tror ikke man ser forskjell på hvem som kler på, men det er heller skjelden at det er han som tar det..
Åhh ikke verst!
Hust&claire er fantastisk. Så god kvalitet og mye fint. Deilig bambus også de. Hadde det mye til OJ første sommeren

Her er han ofte ute og handler, aldri kjøpt til minste men kjøpt mye til eldste, veldig opptatt av at det skal matche, jeg er ikke så nøye på det alltid, ofte får ho kle seg selv av meg:p så ofte er godt penere kledd når han har ho på morran:p
Men han gjør ingenting med hennes hår da så ser ut som Ronja Røverdatter på håret når han steller ho:p

Artig det er motsatt;)
Ronja Røverdatter er jo herlig da. Lykketroll:D

Han er flink å kle på han men han handler ingen klær.:)

Min mener han har utmerket bra stil og av og til sier han at eg ikke har stil så han kjøper ofte klær til hun som da skal være fin stil :P

hehe ok:pHva er fin stil i følge han da:)?
Er ikke helt sikker egentlig, vet heller ikke helt om han faktisk tuller med det der eller ikke, ser ganske seriøs ut ihverfall.
Første han kjøpte til hun var en rosa genser/jakke med ører på.

Back
Topp