Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han handler ikke heheOg bryr han seg om det matcher?
Vil kun ha bestemte farger etc?
Ser man tydelig forskjell når mor og far har tatt morgenstellet ?![]()
Han handler ikke hehe! Tror ikke det har hendt noensinne at han har dratt alene og kjøpt noe, eller bestilt noe via internett.
Han har dog ytret sin mening dersom jeg har spurt ham, men han bryr seg ikke
Han bare slenger på noe hehe.
Nei, han bryr seg ikke om det i det heletatt, sier nå og da at "den var fin", tror vi har mye samme smak når det kommer til det mesteHehe her har det skjedd, men typ 2 ganger. Det var da en star wars t trøye og en jakke jeg egentlig skulle ha kjøpt selv...men jeg var syk.
Han klager heller aldri på det du har kjøpt inn?
Nei, han bryr seg ikke om det i det heletatt, sier nå og da at "den var fin", tror vi har mye samme smak når det kommer til det mesteHan er sånn typisk mann som hater kjøpesentere og butikker, og å handle. Men jeg får ikke handle til ham da, han kjøper egne klær
![]()
Han bestemmer noeOg bryr han seg om det matcher?
Vil kun ha bestemte farger etc?
Ser man tydelig forskjell når mor og far har tatt morgenstellet ?![]()
Går han på shopping og handler innHan bestemmer noemen er ikke så nøye om det matcher
![]()
Åååååååånei! Men han har sterke meninger om han er medGår han på shopping og handler inn?
OkÅååååååånei! Men han har sterke meninger om han er med![]()
Handler av og til ute på reisermen da er det ting han syns er kule, ikke fordi lille nødvendigvis trenger det
han har ikke oversikt over størrelser og hva vi trenger å kjøpe inn. Men det er helt greit, jeg vil gjerne ha ansvar for det
![]()
Åhh ikke verst!Her har vi faktisk handlet det meste av klær sammen - han har full oversikt over størrelser og opptatt av at det skal være varmt nokHan har forelsket seg helt i hust&claire ^^
Tror ikke man ser forskjell på hvem som kler på, men det er heller skjelden at det er han som tar det..
Her er han ofte ute og handler, aldri kjøpt til minste men kjøpt mye til eldste, veldig opptatt av at det skal matche, jeg er ikke så nøye på det alltid, ofte får ho kle seg selv av megså ofte er godt penere kledd når han har ho på morran
Men han gjør ingenting med hennes hår da så ser ut som Ronja Røverdatter på håret når han steller ho![]()
hehe okMin mener han har utmerket bra stil og av og til sier han at eg ikke har stil så han kjøper ofte klær til hun som da skal være fin stil![]()
Er ikke helt sikker egentlig, vet heller ikke helt om han faktisk tuller med det der eller ikke, ser ganske seriøs ut ihverfall.hehe okHva er fin stil i følge han da
?