Handler du på qxl.no?

BlåBobler

Forumet er livet
Jeg har blitt helt hekta!!! [:)] 

Både på kjøp og salg, egentlig [:D]

Har fått sååå utrolig mye fint der den siste uken, og mye av det starter på bare 1 kr 10kr 20kr osv..... [:)]

Og mye av det får du faktisk for 1 krone!! Du må betale porto da, og derfor lønner det seg å alltid handle av de som selger mange ting. Sånn at man legger sammen og sender alt i ett [:)] Du kan få en svær ekske med klær til bare et par hundre kroner osv [:D] 

Kjempemorro!! Men LITT farlig da... [8|] [:)]

ORIGINAL: `Happybody`

Ikke nå lenger, men er på netthandelen.no da [&o][8|][:)]

Går fort noen hundrelapper der ja [:D]

Jeg HAR vært hekta på netthandelen jeg også... men klarte heldigvis å kutte ut.......

Mye av det var desverre veldig dårlig [>:] 

Ja har handlet en del der[:)]

ORIGINAL: Hormonella Olsen

jeg er skummelt avhengig av qxl selv...jeg tenker hele tiden at "nå gjør jeg ett kupp", selv om jeg bruker penger på ting jeg ikke ville kjøpt om jeg ikke hadde funnet dem til en billig penge akkurat der  og da hehe

Jeg vet! Akkurat sånn er jeg også [:D]

Men jeg handler stort sett bare klær og sko til meg selv og ungene da. Og DET er jo et bra kjøp! [:)]  [:)]  [:)]

Men jeg har kjøpt med 2 pakker med 8stk. tungepiercinger!!! [&:] [8D] 

Jeg har da ikke hull i tunga...... [8D]  Men de kosta 1 krone jooooooo [:D]

ORIGINAL: BlåBobler

Ikke nå lenger, men er på netthandelen.no da [&o][8|][:)]

Går fort noen hundrelapper der ja [:D]

Jeg HAR vært hekta på netthandelen jeg også... men klarte heldigvis å kutte ut.......

Mye av det var desverre veldig dårlig [>:] 

I know[:'(]
Men mye kjekt også da [:)] Bydde og vant dress til gubben , veldig bra kvalitet og utrolig flott. Kostet meg ikke mer enn ca 400 kroner , skjorte, jakke, bukse, slips og sånn der pynte tingst som skal i jakkelomma.

Det jeg har kjøpt der som jeg var veldig fornøyd med er den BabyTrend shopping-trilla! Den var fin!! [:D] 

Også en del undertøy og noe lekr til ungene..... Saueskinn og [:D]

Men det blir billigere på qxl da... Der er jo det meste brukt, men absolutt like fint! Og til langt under halve prisen.... [:)]

ORIGINAL: neflonde og prinsen

er skeptisk til å handle på nett generelt... og holder meg unna sånne sider...

På qxl.no og finn.no synes jeg ikke det er skummelt. Der må du legge igjen fødselsdato, fullt navn og adresse + tlf.nr og de sjekker med folkeregistrert at du er den du utgir deg for å være. Prøver du som selger å lure noen blir du anmeldt! Og kjøper som evnt blir lurt, har alle opplysninger om selgeren...

Også kan man bruke Payex systemet til betaling. Det er veldig kjekt! Da får du varen til gjennomsyn først, og SÅ godkjenner du betalingen! [:)]

Men jeg har gjort misnt 500 handler av private folk på nettet. Og har vært misfornøyd 2 ganger.... Så det går som regel bra  [:D]

ORIGINAL: BlåBobler

jeg er skummelt avhengig av qxl selv...jeg tenker hele tiden at "nå gjør jeg ett kupp", selv om jeg bruker penger på ting jeg ikke ville kjøpt om jeg ikke hadde funnet dem til en billig penge akkurat der  og da hehe

Jeg vet! Akkurat sånn er jeg også [:D]

Men jeg handler stort sett bare klær og sko til meg selv og ungene da. Og DET er jo et bra kjøp! [:)]  [:)]  [:)]

Men jeg har kjøpt med 2 pakker med 8stk. tungepiercinger!!! [&:] [8D] 

Jeg har da ikke hull i tunga...... [8D]  Men de kosta 1 krone jooooooo [:D]
HAHAHA[:D] Akkurat som jeg skulle gjort det selv. Har mange ganger sittet med dollete vesker og annet dall som jeg ikke kan bruke, men som virket som ett kupp der og da..har stort sett solgt det videre da[:)]
Men gjorde ett KJEMPEKUPP her om dagen, det finnes jo knapt mammaklær her i byen, men på qxl fant jeg en kjempepakke med mammaklær i min størrelse til bare 1200 kroner.
Jøsses!!

Det er masse fine mammaklær til salgs der nå også [:D] 

Jeg har nettopp kjøpt en SVÆR "gull"ring....... Og jeg som aaaaaldri bruker ring??!! [8|] [:D]

nei men har vurdert det

Back
Topp