Handler du ofte på ikea?

Er ikke så mye innom, men kan fort bli litt når jeg først er innom. Selv om det er ca 15 min med bil unna:-). Har ett elsk hat forhold til plassen, kjekt å gå innom men irriterende også :-)

Ikke så ofte :) elsker ikea men å gå rundt der er jeg ikke så glad i :p så godt man kan handle på nett :p

Ikke ofte egentlig, men har vel hvert der 2 eller 3 ganger det siste året + at jeg har handlet over nett og ei venninne har tatt med for meg. Så fra jeg ble gravid med småen og til nå så har det blitt noen ganger :P

Er ikke så glad for å dra på Ikea, men elsker å sette møblene sammen. :D

Nei, men det er ikke fordi jeg ikke har lyst. Lommeboka stopper xD
Hadde jeg kunnet hadde jeg gått bananas og handlet så det holdt :p

En del, men helst ikke i helger :) Begynner å bli rimelig god på å skru sammen, men er ikke akkurat det morsomste jeg gjør :p

Ikea har myyye kjekt så ja :p

Nei. Samler opp og drar et par ganger i året. Syns ikea er så bråkete. :p

Bodde ikke langt unna den på Alnabru, da ble det en del, flyttet så litt over en time unna den nærmeste og var innom ca annenhver mnd.
Nå bor vi seks og en halv time unna den nærmeste tror jeg, den er på grensa mellom Sverige og Finland. Så nå for tiden er det ikke så ofte vi er innom :p

Eh nei. Ingen ikea i nærheten dessverre.

Bodde ikke langt unna den på Alnabru, da ble det en del, flyttet så litt over en time unna den nærmeste og var innom ca annenhver mnd.
Nå bor vi seks og en halv time unna den nærmeste tror jeg, den er på grensa mellom Sverige og Finland. Så nå for tiden er det ikke så ofte vi er innom :p
Vi får ta oss en roadtrip haha :p

Back
Topp