Handler du inn for hele uken på en gang?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Vi prøver å være flinke til det, men i blandt hender det at vi må ta en butikktur både 2 og 3 anger til i løpet av den uka. Med andre ord, vi kunne vært flinkere.

Hva med dere?

Nei. Vi handler stort sett til et par dager av gangen, ettersom vi vanligvis handler på vei hjem fra jobb/skole og da går til fots :)

Som regel, ja :)

Vi prøver å handle en til to ganger i uken, men ikke alltid det går;)

Huff, dette må vi bli flinkere til! :p Vi kan fort gå på butikken nesten hver dag. Er vi flinke har vi klart å handle inn to middager på en butikktur... :wacky:

Jeg planlegger for en uke og handler hver torsdag. Men så har vi ingen barn enda da.. Håper jeg klarer å fortsette med det etter å ha fått barn også!

Vi handler inn en gang i uka, enten lørdag eller mandag, ut i fra hvordan uka er. Har også ukesmeny og syntes det fungerer veldig greit :)

Vi har ikke bil og lang vei til butikk, så det går ikke dessverre :(

Ja, vi handler hver fredag. Mest fordi vi ikke liker å bruke mye tid i matbutikken.

Vi lager ukesmeny, og handler hver mandag. :-) men blir gjerne et par ganger ekstra i butikken for det. Alltid noe en har glemt eller går tom for :-(

Vi handler på mandag. Men tar en liten handling til på fredager hvor vi kjøper inn brus og snacks til helga.

Handler på torsdager, og det går månedsvis mellom hver gang vi trenger noe utenom ukeshandlingen. Men jeg er ikke så nøye med å ha alt til enhver tid da. Er det tomt for noens favorittpålegg, så får de fint spise noe annet fram til neste torsdag. Er vi tom for appelsinjuice, så får du bare drikke eplejuice, melk eller vann, osv, osv. Ikke noe ekstrahandling her.

Jeg må skrive ukesmenyen og handlelisten to dager før da, det er det som skal til for å gi meg nok tid til å komme på alt jeg glemmer i første omgang. :P

har en storhandling i uken, ellers handler vi kun om vi er tom for noe, mye mer økonomisk! :)

Vi var veldig flinke før, men i det siste har vi ikke vært noe flinke. Ingen matlyst, og når noe frister, har man jo ikke det hjemme :p men vi MÅ bli flinkere!! :P

Har matkasse levert på døren så slipper unna den værste handlingen.
Trenger derfor bare å handle inn det vi trenger til frokost/matpakker og evt snacks til helgen.

Vi har i planene å få det til, men nå handler vi inn nesten hver dag.. Så vi må få inn en bedre rutine på det, hadde vært så deilig å slippe å planlegge middag på nytt hver eneste dag...

Vi får også matkasse på døren, men setter det på pause ei stund nå da kvalmen min ikke bestandig har så lyst på det vi får levert.

Back
Topp