Handler dere brukte barneklær?

Ja, finner jeg noe fint kjøper jeg det.

har kjøpt en brukt reimadress en gang.. men hadde det vært noe som bunad, dress ol hadde jeg nok kjøpt det brukt

Vi kjøper ikkje brukte klær. Men vi bruker mye som er arvet [:)].

Ja,vi handler mye brukt,arver eller kjøper på salg[:)]

ORIGINAL: S.Reve FLODE

Vi både arver og kjøper brukt uten problem!
Er ikke noe særlig loppe marked her,men har ingen problem med brukte ting vi [:)]
Er som regel kjempefine klær,så kan vi ha skikkelige klær til samme prisen som billige i mange tilfeller har vi funnet ut,eneste vi ikke har handlet brukt er sko,der er vi strenge.

jeg kom til og tenke på et av mine beste kupp(bare for å dele litt her[:D] )
i nabokommunen ble det solgt haugevis med barneklær. Var innom da det var posesalg og fikk med meg 3-4 av alt: bluser, kjoler, gensere og bukser i 2, 3 og 4 års størrelse. Fra hennes og mauritz og cubus. Til og med to tykke stormbergjakker. Elsker bruktmarked og loppis, fordi det er best økonomisk for meg også er det så godt når man finner noe fint.

Ja. :)

Vi arver mye. JIPPI! 
Men har også kjøpt en del på bruktmarked/loppemarked. :)  Fant engang en flott vår/høst-jakke til 30 kr!!!   I Sverige (hvor svigerfar og ste-svigermor bor) har de flotte bruktmarkeder.
Ellers handler jeg på salg.

Veldig veldig veldig sjelden jeg kjøper klær til full pris.

Truser er det eneste jeg ik kjøper brukt. De kjøper jeg nye.

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Ja, det kan jeg finne på å gjøre.

Har arvet mye, fra kjente og ukjente, og også kjøpt om det har vært ting jeg har vært spesielt på utkikk etter.

ORIGINAL: Labambie

Nei. [:)]

jeg arver masse klar fra en venninne. har kjøpt på bruktmarked hvis det er noe spesielle kjoler el.l. og yttertøy til og ha hengende i bhg og til reserve.

ORIGINAL: løve78

Ja, finner jeg noe fint kjøper jeg det.

Vi har både arvet en del og kjøpt brukt! Bare fint det[:)]

nei, ikke til oss eller barn. skal arve fra hverandre og sånt da, samt selge det vi er ferdig med av utstyr. litt rar der, liker at ting er nytt. men kjøper også kun det vi trenger, liker ikke å ha for mye.

ikke kjøpt noen brukte klær, men tar gjerne imot hvis hun får arve fra noen [:)]

Back
Topp