Handleplan for Black Friday.

Skal til Danmark den helga, og der er black fridag mye større enn her hjemme har jeg inntrykk av. Skal ikke handle noe spesielt der, men håper å finne tilbud på Stokke tripp-trapp på en eller annen nettside. Skal få det av svigers til jul, men må bestille selv.

Det skal være minst 50-80% salg. DET er Black Friday.

Så nei, ingen planer her, da butikkene ikke tar dette på alvor.

Blir nok litt netthandel av julegaver. I fjor kjøpte vi en hel del på Kitchen til 50%. Jeg holder meg langt unna kjøpesenter den dagen og ettermiddagene før jul :P

Har en (kanske naiv) tanke om att få tag på barnvagn den dagen... Har en speciell i sikte som redan är på tillbud i en butik i närheten - så tänker det finns en möjlighet att den sätter ned den mer på black friday.

Nei, reiser avgårde rett etter jobb, så blir lite shopping da.
Synes uansett ikke at tilbudene er noe bedre da enn ellers i året..

Jeg kommer til å handle så mye jeg får til på 20-25-30% tilbudene som er på amfi-kvelden her i morgen. Vel, Lego kjøper jeg på Br sin 25% helg så jeg slipper stå i kø for det i morgen, og evt "glassmagasinet"-gaver på 30% som huseiernes landsforbund sine medlemmer har i helga.

Så kommer da Black friday som bonus. Rett og slett fordi jeg ikke vet hva som kommer på tilbud enda før dette som er nå, og benytter meg av det jeg vet

Skal til Danmark den helga, og der er black fridag mye større enn her hjemme har jeg inntrykk av. Skal ikke handle noe spesielt der, men håper å finne tilbud på Stokke tripp-trapp på en eller annen nettside. Skal få det av svigers til jul, men må bestille selv.

Om du ikke finner så pleier stort sett babyshop å ha tripprapp til 999.- på julesalg/julekalender. Barnas hus har vel også noe salg.

Meg og en vennine gikk sammen og kjøpte tripptrapper og seter ol sammen, så ble det bilig frakt også, de hadde fastpris på 99 el 199(?) det er lenge siden nå, men har sett de har hatt flere ganger etter jeg kjøpte.

Håper på å få gjort unna mye julepresanger og å få kjøpt litt babyting,

Etter min erfaring får man alle de gode tilbudene på nett også på black friday så jeg pleier holde meg hjemme men shoppe :p

Jeg synes ikke norske butikker er så god på black friday eller cyber monday.
Å handle til 20-30 % rabatt er jo noe som finnes hele veien, men gjelder ofte et produkt eller bare ting jeg ikke er interessert i. I år intet unntak.

Håper å få kjøpt julegaven til mannen. Bare håper den kommer til en grei pris, hvis ikke må jeg finne på noe annet :P

Har dere sett noen tilbud enda?

Back
Topp