Handleplan for Black Friday.

Boblefrua

Forumet er livet
Har du laget liste over hva du skal kjøpe inn før jul og som du håper det kommer et ekstra godt tilbud på?

Er du så "gæren" at du har ordnet deg fri fra jobb den dagen?

Jeg skal kjøpe kaffemaskin til broren min. Budsjettet er ca 500 kr. Håper jeg kan gå opp en prisklasse på maskinen ved at det blir gode tilbud på dem:p

Jeg skal kjøpe en del gaver på BodyShop og håper de har gode tilbud.

Ps 4 og spill til det , håper det kommer gode tilbud
Vinterbukse til meg
Ull
Vintersko til mannen
Sous vide om det kommer bra pris
Nye stoler
Skap
Stort skap

Vet det er mer men har glemt det

Last edited:
Satser på å få bestilt en god del julegaver fra toysrus. Orker ikke fysiske butikker den dagen. :p

Ps 4 og spill til det , håper det kommer gode tilbud
Vinterbukse til meg
Ull

Vet det er mer men har glemt det
Ny vinterbukse trenger jeg også. Fikk ny til jul i fjor,men har gått ned så mye at den er for stor. Tør ikke ønske meg ny, så håper å kjøpe en helt lik:p

Jeg har ordnet meg ferie den dagen :-)

(jeg har ordnet meg ferie fom fredag som var og i 29 arbeidsdager. Deretter har jeg søkt om ulønnet permisjon frem til sommerferien....)

Håper å finne litt av hvert men har ikke lagt en konkret plan enda, skal se hva jeg mangler etter amfi medlemskvelden om jeg kommer meg dit

Babyutstyr
Filmer
Spill

Jeg har fri uansett, men tenker jeg ikke skal ha så mye planer den dagen og fysiske butikker er helt uaktuelt :p

Har egentlig litt småting vi trenger men må se gjennom først. Går ihvertfall ikke i noen fysiske butikker, gjorde det i fjor med eldstemann og aldri mer. Håpløst med småbarn og barnevogn. Fikk kjøpt 1 liten ting før jeg ga opp og dro igjen

Ja, ikke så dyre varer i seg selv, men håper på helhetsrabatt på ordrene. Har planlagt hva som skal kjøpes fra to-tre nettbutikker.

Satser på å få bestilt en god del julegaver fra toysrus. Orker ikke fysiske butikker den dagen. :p
Ikke jeg heller!! For et mareritt :P Cyber monday er mer min kopp te :D

Nett er fint ja. Men ikke utenkelig at jeg tar med meg snuppa på en handletur i tillegg. Jeg lar meg i liten grad stresse av mye folk. Så lenge jeg kommer meg frem selvsagt.

Ikke jeg heller!! For et mareritt :P Cyber monday er mer min kopp te :D

Visste ikke at det fantes jeg. Er det sånn i Norge og? Eller vil butikker på nettet ha tilbud på fredagen bare?
Jeg har ikke brydd meg så mye om black friday før, men nå bor vi så langt unna butikker at alt må planlegges. Hadde vært genialt å kjøpe det meste på nettet.

Visste ikke at det fantes jeg. Er det sånn i Norge og? Eller vil butikker på nettet ha tilbud på fredagen bare?
Jeg har ikke brydd meg så mye om black friday før, men nå bor vi så langt unna butikker at alt må planlegges. Hadde vært genialt å kjøpe det meste på nettet.

Tror ganske mange butikker har kastet seg på den bølgen de siste par årene, både på nett og i "virkeligheten" :) har inntrykk av at det er mye den fredagen, men mange har vel kjørt tilbud hele den helga.

Planen er å få bestilt julegaver. Kjøpte alle julegaver den dagen i fjor:p

Hadde nok uansett ikke orket å dra ut fysisk den dagen, og det er ihvertfall uaktuelt med en nyfødt eller er på nippet til å føde :o

Har ikke litt helt ferdig med lista over hva jeg skal kjøpe da

Jeg aner ikke hvilke butikker som har hva på tilbud. Får man vite det før BF?

Har ikke ofret den dagen en tanke..

Burde sikkert..

Men det er p-dager i skole og bhg, jeg må jobbe, og vi har julebord den dagen. Så blir neppe noe handel.

Back
Topp