Handleliste

Niceday

Forumet er livet
Kan dere ikke hjelpe meg å lage en detaljert handleliste?? Da over alt man MÅ ha, BØR ha og hvor MANGE av hvert....alt fra boddyer til seng altså :)

*Skulle ikke tro jeg var tredjegangs, men man glemmer mye på 6år*

Følger med på denne! Er veldig usikker på hvor mye av hvert plagg.. Og hvor mange plagg trengs i str. 50 egentlig?

Har aldri talt ting jeg,for det kommer jo så mye pakker når babyen kommer og da blir det jo overflod.....
De vokser veldig fort utav 50-56 er mine erfaringer,så på de holder jeg meg minimalt på:-)
Har litt av hvert og så ser jeg hva babyen får i gave og supplerer med det som mangler:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hvor mye av hver er veldig individuelt. Snuppa mi brukte 50 og 56 ganske så lenge :)

Satser på mange sokker og strømpiser og andre "kjipe" ting som man vanligvis ikke får i gave.. Også noen fine plagg som jeg ikke klare å holde meg unna :-P

Jeg har laget en utstyrsliste under "Dagbøker" :) Gikk etter en rimelig lik sist også... Tilføyer på den etterhvert som jeg kommer på hva vi trenger, og stryker ut når vi har det i hus :) Sånn hvis du har lyst til å se ;)

Jeg har laget en utstyrsliste under "Dagbøker" :) Gikk etter en rimelig lik sist også... Tilføyer på den etterhvert som jeg kommer på hva vi trenger, og stryker ut når vi har det i hus :) Sånn hvis du har lyst til å se ;)

Jeg vil bare si at Pisces sin liste var helt fantstisk! Kopierte den inn i et word-dokument ^^ Og la til noen ting og endret noe selvfølgelig. Men syns det var et godt utgangspunkt!

I tillegg så googlet jeg "hvor mye trenger jeg av klær" eller noe sånt, og da kom det opp tallbasert med bodyer og gulplekluter og alt :D

Back
Topp