Handleliste :)

lykkemedto

Forelsket i forumet
Hei alle sammen! 

Når de fleste av oss bikker 12/18 uker, begynner handletrangen å melde seg ;) Jeg har allerede bestilt 2 hvite bodyer :P 

Når man endelig får vite kjønnet, er det såååå moro å handle inn! 

Skal vi lage en handletråd? Der vi legger inn bilder med tekst hvor vi har kjøpt det + pris? Så kan vi dele tips og gode kjøp med hverandre :) 

(Jeg har f.eks funnet kjempemange skjønne ting på e-bay, og vil gjerne dele dem etterhvert :) )

Bare hvis noen andre syns dette høres greit ut :)

Høres kjempe fint ut.. Har ikke kjøpt noe selv enda, men det vil komme ja. hehe

En flott tips og inspirasjonstråd.

Bra initiativ lykkemedto

Ja, det blir bra! Moro å se hva andre kjøper! Jeg begynner nok ikke handle noe inn før etter ordinær ul, men morsomt å bli inspirert av andre!

Høres helt topp ut! Her har jeg ikke handlet noe neda, og blir nok lenge til enda:) Men følger med allikevel! Kan jo komme noen gode tips:)

Høres jo veldi greit ut :D har ikke kjøpt noe ennda, men da blir eg å gjøre ;D hehe

Jaaa, shopping tråd høres bra ut ja. Jeg kommer ikke til å handle enda, men veldig klar for å begynne å småkike litt... :P

hunnykaos skrev:
Ja, det blir bra! Moro å se hva andre kjøper! Jeg begynner nok ikke handle noe inn før etter ordinær ul, men morsomt å bli inspirert av andre!

Samme her, og som du sier er det gøy å få litt inspirasjon :)

Sparkedress, Get Up Stand UpSparkedress, Let it BeeSparkedress, Locally Produced, farge: Grey Melange

Tenker å kjøpe disse :) På den til høyre står det "Locally produced", den hadde gubben sansen for ;) I tillegg til å være søte og morsomme, er de fair trade, noe jeg har sansen for. Fra friendsfairtrade.no 

Her skal jeg kunn kjøpe et par hvite bodyer å en sparkebukse.

For vi skal ikke vite kjønnet, så blir heller å gå på shopping når babyn har kommet ut :D

Back
Topp