Handleliste til hjelp excel

Dreamer79

Betatt av forumet
Hei alle sammen :)

Jeg satt og knota litt med en handleliste i dag. Synes det er så masse vi må kjøpe inn, så ville prøve å få litt oversikt. Jeg har brukt tips og lister på nett som utgangspunkt for denne - Hadde jo ikke peiling selv ;)
I alle fall tenkte jeg at jeg kunne dele med meg til de som vil ha.
Den tar desverre ikke for seg klær, men alt annet av utstyr.
Også kan dere redigere det dere ønsker selv - Legge til ting, forandre antall osv. Det er også et kommentarfelt hvor dere feks kan skrive: "Bestilt - levering April" etc....
Det kan hende dere finner mangler på bl.a. vinterutstyr, ettersom jeg har satt opp liste for oss her i Singapore - men tror det meste skal være der :)

Og si gjerne fra ved evt obviouse mangler :D

https://www.dropbox.com/s/c4093wlzwf7xj11/Handleliste utstyr.xlsx?dl=0

Fantastisk!!! Takk :) jeg orker ikke en seng tenke på alt vi må kjøpe fa det er første barnet så dette hjelper nok langt :D

Så kjekt med en oversiktlig liste :) Selv om vi har mye fra før er det greit å krysse av, så man er sikker på at alt er i hus :)

Så kjekt med en oversiktlig liste :) Selv om vi har mye fra før er det greit å krysse av, så man er sikker på at alt er i hus :)

Ja det er nok mange som har skaffet endel alt:) Jeg for min del hadde ikke begynt engang :p hehehe
I alle fall, så fort man har satt yes på det man har, så kan man sortere slik at kun det man ikke har synes :)
Så blir det kanskje litt lettere hvis man skal ta med lista i butikken:)

Back
Topp