Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg skulle ikke kjøpe noe før noen uker etter oul .. Det blei ikke noe Etter jeg var på ultralyd uke 12 har jeg handla tøy og bilstol pose og planlagt nesten alt i minste detalj
Hva med dere? Har dere vært på ultralyd eller handla noe ?
Ikke handlet noe. håper å få vite kjønn på OUL slik at vi kan begynne å handle litt. Skal nok få handlet det meste før babyen kommer, men blir for tidlig nå. Vi har ikke delt nyheten om den lille heller enda.
I tillegg så har jeg endel ting stående fra forrige gang jeg hadde baby.
Har handlet noen få klær, et par leker og stellematte. Den siste fordi jeg fant en fin som var på tilbud. Skal på UL på tirsdag, må vel ut en tur etterpå
Har kjøpt en john deere body og John deere smokker, men kun for at vi skal bruke det ved offentliggjøringen.
Har vært på ul og skal om ei uke igjen men blir nok å vente en stund me å handle. Har så mye etter førstemann
Mamma har handlet den første bodyen og hun og pappa har allerede handlet vogn!Haha! Det er offentlig nå så vi begynner nok snart vi å men vi lurte på om vi skulle vente t etter oul for vi vil gjerne vite kjønnet først gleder meg voldsomt til å begynne å handle!