Handle...

Hilde89

Forelsket i forumet
Tid begynner dere andre her å handle? Jeg merker det KLØR i fingrene og jeg har så lyst!

Jeg har også lyst! Har begynt å se etter både vogn og seng til lillegull, og tenker at det er ikke så dumt å begynne tidlig, så får vi spredd utgiftene litt i stedet for å måtte kjøpe alt i ett :) I tillegg får jeg sjekket litt brukt også, og se hva prisene ligger på før jeg handler det inn.
Men tenker i utgangspunktet at jeg bør vente til sommeren med å handle noe i det hele tatt :p

Så ser man kanskje også tydeligere nærmere termin hva man kan få av venner og familie også :)

Jeg sparer meg vel litt til jeg vet hva jeg får :) Men klart d klør i fingrene :D

Har handla litt ull på en butikk med 50% på ull for en stund siden :) Nøytrale farger :) Ellers ja, det KLØR her og :p

Har handla litt ull på en butikk med 50% på ull for en stund siden :) Nøytrale farger :) Ellers ja, det KLØR her og :p
Jeg har vurdert det jeg også, ettersom det er så mye salg nå, og jeg vet jo at babyen trenger det til vinteren. Men samtidig føler jeg at det er litt tidlig og handle inn allerede nå..?? :s

Her har vi det meste, klær til både gutt og jente. vogn, seng, ammemadras, høystol, vippestol osv
eneste vi MÅ ha er egentlig første bilstolen. den vi hadde til de andre to er for gammel nå + musespist.

men gleder meg til å kjøpe inn litt småtterier nå og da.
men regner med jeg venter til etter ordinær ul med å handle(evnt når vi veit kjønn)!!! skal prøve hvertfall...

Jeg har kjøpt bag til vogna :) Litt tidlig ja, men fant en til 200,- på Finn.no og MÅTTE slå til. Svart og grå, nøytrale, fine farger :) Mamma har kjøpt mye ull til oss, og svigermor er begynt å strikke på andre teppet. Selv vil jeg vente med kleshandling til etter OUL ;)

Kjøper kanskje et plagg eller to hvis vi får vite kjønn på oul, ellers har jeg "alt" til gutt, og kommer det jente har svigerrinnen og søsteren min lovd meg en haug med klær fra deres jenter ;)

Kjøpte bilsete med base i går, ellers har jeg mye fra sist.. Tenker å vente til etter oul om man kan se kjønn med klær, blir det ei jente så er det ikke så mye jeg trenger.. Ellers må vi ha ei vogn, men tenker å vente litt med det enda :)

Her har vi mye allerede fra gutten vår, så dersom det blir gutt denne gangen å er det jammen ikke mye vi mangler :p Men om det blir jente kan jeg gå bananas på kles shopping ;)

Jeg er førstegangsgravid å har absolutt ingenting, gleder meg så til å begynne å handle. Har vært å sett litt på vogner og annet utstyr på babybutikker men ikke kjøpt annet en et par hvite sparkebukser.. Kjenner jeg megselv rett så klarer jeg ikke vente lenge før jeg begynner å handle:-p

Jeg har mye fra forrigemann, trenger nesten ingenting :) MEN sikler utrolig på en lekker vogn til 10 000,- :P Og blir det jente, så blir det KLESSHOPPING! ;)

Hihi, godt å se det ikke bare er meg som holder på å falle for fristelsene:p Kjøper meg nok et bilsete til uka, siden maxi cosi er på tilbud på babyshop:) Skal på ul på mandag så er jo lov å håpe på at kjønn vises tidlig for da blir det nok litt mer;)

Jeg har mye fra forrigemann, trenger nesten ingenting :) MEN sikler utrolig på en lekker vogn til 10 000,- :p Og blir det jente, så blir det KLESSHOPPING! ;)
Har så lyst på en emmaljunga vogn men de er jo ikke akkurat gratis de heller:p hehe, shopping blir det nok uansett;)

Kommer til å handle ull på salg, så venter jeg nok til sommerne for å handle noe ja, har jo funnet alt jeg skal ha :p

Vi har heller ingenting. Så det blir storhandling. Kunne gjerne tenkt meg å spredd innkjøpene litt utover, men skal prøve å få gjort det etter vi flyttet inn i nyhus i august. Men ja, det klør i fingra.

Etter ordinær ultralyd, selv om det virker som en hel evighet til..... :P

Kjenner det klør litt ja:) men jeg og veninna mi har bestemt oss for å shoppe sammen, siden hun bare er i uke 9 nå venter til hun har passert uke 12;) Gleder med det blir koselig:)

Back
Topp