Handle?

misi

Flørter med forumet
Har dere handlet noe enda? Synes det er for tidlig jeg, men mannen kommenterte et gunstig tilbud på bilstoler.. Huff, skumle greier! Må hvertfall vente til neste onsdag, da jeg er 12 uker :) Hvordan er det med dere?

Da vi ventet første kjøpte jeg bilstol veeeeeldig tidlig fordi jg fikk det grisebillig av ei kusine som måtte bli kvitt det fort. Vogn o.l kjøpte vi vel når jeg var halvveis. Nå har vi kun kjøpt stellebord, mn det kan vi jo bruke til storebror også.

Det jeg tenker, er at jeg skal ha en baby uansett. Går det ikke denne gangen så kanskje det går neste. Kommer jeg over et skikkelig tilbud på noen av de tingene jeg trenger uansett (seng, stellebord, vong, bilsete etc) så kommer jeg til å kjøpe for den babyen som en gang blir der i 9 mnd :)

Har ikke handlet noe ennå, men har titta og det er mye en har lyst på!
Hekler da, har heklet en liten, søt guttelue og skal begynne på jenteutgaven nå :)

kariness skrev:
Det jeg tenker, er at jeg skal ha en baby uansett. Går det ikke denne gangen så kanskje det går neste. Kommer jeg over et skikkelig tilbud på noen av de tingene jeg trenger uansett (seng, stellebord, vong, bilsete etc) så kommer jeg til å kjøpe for den babyen som en gang blir der i 9 mnd :)

Det er hvertfall viktig å skaffe VONG fort! Hehehe.....

Jeg har mye fra storebror, men til spiren har jeg sålangt bare kjøpt et lite sikleskjerf fra name-it. Det var så fin tekst på :) Men både senga og vogna må byttes ut, og storebror må få stor-gutt-seng før jul. Men til spiren kjøper jeg ikke noe før etter UL hvertfall.
Etter UL med storebror husker jeg at vi "feiret" med å kjøpe en nydelig blå babybukse, kunne tenke meg å gjøre noe sånt denne gangen også.

Hva vi trenger er veldig avhengig av kjønn. Er det enda en jente har vi det meste, er det gutt kan vi handle litt mer. Men alt dyrt er nøytralt så er ikke mye vi trenger uansett. Eneste store er nok søskenvogn, men kjøper ikke det med det første, bare titter litt..

Det eneste jeg har kjøpt er et sengesett til vogn på Princessemoticon Det er jo så koselig, men siden jeg har mye fra før venter jeg til jeg vet om det er jente eller gutt.

Kokos86 skrev:
Hva vi trenger er veldig avhengig av kjønn. Er det enda en jente har vi det meste, er det gutt kan vi handle litt mer. Men alt dyrt er nøytralt så er ikke mye vi trenger uansett. Eneste store er nok søskenvogn, men kjøper ikke det med det første, bare titter litt..

Akkurat som her:-)

Tror det blir sein handling her i år! :-D

Til første hadde jeg alt klappet og klart lenge før, men merker jeg er litt mindre stressa denne gangen. Har jo endel fra før også. Seng, vognpose, dyner, bilstol og stellebord. Må kanskje ha ny vogn ellers blir det småting som kluter, klær og slike ting :-)

Denne gangen har jeg ikke tenkt til å handle så mye, siden vi har det meste etter storesøster. 
Med henne hadde jeg også termin i mai og da begynte vi med de første innkjøpene når det var januarsalg. Syns det var mer enn tidlig nok. 

Blir ikke mye handling denne gangen uansett. Har haugevis med klær etter storebror og får arve haugevis med jenteklær hvis det blir jente. Stellebord, 2 x vugger, sprinkelseng, leker, babygym,vippestol, lekegrind, bilstol har vi allerede. Har egentlig ei vogn også, men den er litt shabby så spørs om det ikke blir ny vogn på oss denne gangen (aldri kjøpt ny vogn, bare arvet og kjøpt brukt). Forrige gang kjøpte vi ingenting før etter ord.UL, blir vel et lite antrekk hvis vi får vite kjønnet :)

Har kjøpt litt vi, 2bukser, body, jakke og en bomullsdress. Kjøpte på salg, så klarte ikke å la være ;) de store tinga venter vi med til over jul hvertfall og klær og annet småtteri blir litt nå og da etter ordinær ul i håp om å få vite om det er en prins eller prinsesse som skjuler seg der inne!

Nei, ingenting. Eneste jeg har sett på er vogn, for jeg har litt lyst på joggevogn, men vi får se om det kanskje blir mest helsestudio når knøttet har kommet!

Ellers tenker jeg at det er greit å vente til vi har vært på ul 30 nov, og vet kjønnet!
Som flere andre har jeg det meste til gutt, blir det jente må noe spes på:)

Her skal jeg prøve å handle veldig lite. Blir en grindseng i uke 14-15, fordi vi skal på Ikea. Ellers har jeg lært fra sist, at klær osv det venter jeg med. Liiite ble brukt, mye av det kom på salg etterhvert og jenta mi måtte pruke pute, så klærne viste jo ikke:p

Men klarer vel ikke å holde meg om jeg får vite kjønn likevel:)

Back
Topp