Handle mani, hvordan stoppe?

Proserpine

Andre møte med forumet
Har en lei tendens til å små shoppe, spesielt om jeg er litt lei meg. Har sikkert 50 olasbukser snart, og veldig mye klær. Kan også kjøpe andre saker, slik som bøker, dvd filmer og duppedingser. Handler både på Internett og i butikker. Heldigvis bruker jeg ikke kreditt kort og stopper før jeg går helt tom for penger. Skulle likevel ønske jeg lærte meg å kanalisere uvanen på noe annet.

Luft puppene litt mer eller onaner mer i skogen, så går det sikkert over.. [8D]

da snakker du med en psykolog som har greie på det rett og slett[:D] Må vel henvises av lege tror jeg.

Har en svigerinne som sliter med det samme, men hun forstår det ikke selv da, så ikke så lett å få hjelp heller.

Sitat: Jeg har andre ting å bruke penger på, enn å betale regninger!!.......

ORIGINAL: Sicily

Har prøvd, men hjelper ikke [:)]

Legg kortene dine i frysern i en pose med vann. Behold et, som du har nok penger på til å kjøpe det nødvendige.

Når du skal kjøpe noe, ta ut kortet av frysern. Om du fortsatt vil ha det når det har tinet kan du kjøpe det.

ORIGINAL: Proserpine

ORIGINAL: Sicily

Har prøvd, men hjelper ikke [:)]

Nærmeste jeg kom troll-smiley.. [8D]

ORIGINAL: Minimeg

Be om hjelp!

Men veldig bra at du klarer å stoppe før det er tomt da.

Føles egentlig ikke så alvorlig, siden jeg betaler regninger i tiden (kanskje etter en purring).

ORIGINAL: Minimeg

Nei, sikkert ikke, men trenger du det du kjøper da?

Nei, gjør vel egentlig ikke det. Har alltid hatt en greie for klær, men har det meste fra før.

Finn ut noe dyrt du ønsker deg, da må du spare litt[;)] Prøver å si det til søstrene mine som har klesmani (salg vel og merker, men de trenger jo ikke allllle de klærne[8D]). Jeg sjølv prøver å unngå å kjøpe pynteting, og ser nå at huset rett og slett er for fullt, har ikke handla pynt på flere månder faktisk (ialfall to[8D])....

ORIGINAL: LykkeLille

Finn ut noe dyrt du ønsker deg, da må du spare litt[;)] Prøver å si det til søstrene mine som har klesmani (salg vel og merker, men de trenger jo ikke allllle de klærne[8D]). Jeg sjølv prøver å unngå å kjøpe pynteting, og ser nå at huset rett og slett er for fullt, har ikke handla pynt på flere månder faktisk (ialfall to[8D])....

Bra forslag. Ikke lett å spare, men om jeg finner noe jeg virkelig har lyst på, så kan jo det motivere.

Back
Topp