Handle klær....

Badeand*

Forumet er livet
Vi kjøpte en kjempekul bukse til Emma på Kappahl i str 86. Men den ble for liten,blant annet litt for lav i livet, så vi gikk opp en str. Den ble også for liten. VI så faktisk ingen forskjell fra den forrige![8|]

Så vi byttet igjen til str 98. Den passet heller ikke! Den ble bare lenger i bena! Så jeg var tilbake på KAppahl i dag for å finne en annen bukse, men så viser det seg at 80% av buksene jeg fant var like lave i livet! Da snakker jeg om at buksa rakk Emma til midt på rumpa, og hun er ikke et veldig stort barn. Sånn veldig i gjennomsnittet egentlig...Såjeg endte opp med å få pengene tilbake...[&o] 

Måtte bare få sagt det[:D]

Kjedelig når man ikke finner det man vil ha.
Føler jeg også ender opp sånn der når jeg handler klær til meg selv.

ORIGINAL: Juliejr

Kjedelig når man ikke finner det man vil ha.
Føler jeg også ender opp sånn der når jeg handler klær til meg selv.

Jeg bare fatter ikke at de skal lage bukser som er så lave i livet til småbarn som bruker bleier...

Må si meg enig der ja.
Sjelden jeg handler klær på Kapphal, men har fått ei bukse som Emilie bruker nå.
Er så kort i livet som det går ann å bli.
Å hun er heller ikke særlig stor for alderen. Slank frøken.
Men buksa er nesten som ei hoftebukse.
Så når den blir for liten blir det i hvert fall ikke kjøpt noen nye bukser derifra.

ORIGINAL: suki

Kjenner meg igjen!!! Syns det er vanskelig å finne ny olabukse til tulla. Den første hun hadde var myk i stoffet og litt vid så den var god og bevege seg i. Men alt jeg finner nå i hennes str. (92) er stivt i stoffet og veldig smale i bena.
Jenta mi er jo bare 1,5 år og skal vel for faen meg ikke gå i tenåringsklær i ministørrelser!!!!!!!!!! [:@] Blir forbanna på de som produserer og designer disse tulle-klærne.

HELT ENIG!

Enig! Det blir for dumt at halve bleia henger ute når de bøyer seg[8|]

Back
Topp