Handle inn siste rest

Hehe, du har veldig rett i det! :hilarious:

Vi har nesten ikke klær i str. 50, litt mer i str. 56, men absolutt mest i str. 62. Men nå har jeg født 11 og 10 dager over termin og hvor begge to virkelig har rast opp i vekt, ergo har vokst så veldig fort og dermed har vi knapt brukt små størrelser... Men sånn er det jo ikke for alle! Men så har jeg også hatt en gulpebaby og en bæsjebaby, så har dermed måttet ha litt ekstra for å slippe og vaske hele døgnet. Så med min erfaring i forhold til det så har vi hatt minst 10 skiftesett i hver størrelse, mindre i str. 50, mer i str. 62...husker ikke antall her og nå. Men str. 62 er en veldig populær gave størrelse, altså vi har fått mye i gave i str. 62 ;)

Det var godt tips :) godt å ha ekstra klær med skift som du sier, så man slipper å vake klær i alle døgnets tider :hilarious:

Takk for råd og tips :Heartred
 
Snakk om litt av en dag! :rolleyes:
Puuh.. Ble 6t nedi byen det :angelic: (bruker goood tid når jeg er ute å handler) og det ble så mye fin til lille snupp :Heartpink
Totalt 8body i forskjellige str.
Kjole.
2pysj.
3 strømpebukser i forskjellige str.
+mye annet :happy:
synes jeg fikk mye for pengene. (og noe til meg selv å stesønn) :)

Men da sitter jeg her med nytt spørsmål igjen :p bruker dere kluter eller engangskluter til vask av baby? :) og isåfall hvor har dere kjøpt det?
 
Snakk om litt av en dag! :rolleyes:
Puuh.. Ble 6t nedi byen det :angelic: (bruker goood tid når jeg er ute å handler) og det ble så mye fin til lille snupp :Heartpink
Totalt 8body i forskjellige str.
Kjole.
2pysj.
3 strømpebukser i forskjellige str.
+mye annet :happy:
synes jeg fikk mye for pengene. (og noe til meg selv å stesønn) :)

Men da sitter jeg her med nytt spørsmål igjen :p bruker dere kluter eller engangskluter til vask av baby? :) og isåfall hvor har dere kjøpt det?

Bruker vaskekluter til bading og vask, og tørre engangskluter fra apoteket (firkanta pakker med hundre stk) til bleieskift [emoji4] har noen veldig gode og myke kluter på Sparkjøp som ikke koster så mye [emoji4] får også kjøpt kluter på princess, kid, og barneutstyrbutikker.
 
Bruker vaskekluter til bading og vask, og tørre engangskluter fra apoteket (firkanta pakker med hundre stk) til bleieskift [emoji4] har noen veldig gode og myke kluter på Sparkjøp som ikke koster så mye [emoji4] får også kjøpt kluter på princess, kid, og barneutstyrbutikker.

Okei :) tusen takk for svar :Heartred
 
Snakk om litt av en dag! :rolleyes:
Puuh.. Ble 6t nedi byen det :angelic: (bruker goood tid når jeg er ute å handler) og det ble så mye fin til lille snupp :Heartpink
Totalt 8body i forskjellige str.
Kjole.
2pysj.
3 strømpebukser i forskjellige str.
+mye annet :happy:
synes jeg fikk mye for pengene. (og noe til meg selv å stesønn) :)

Men da sitter jeg her med nytt spørsmål igjen :p bruker dere kluter eller engangskluter til vask av baby? :) og isåfall hvor har dere kjøpt det?
Jeg kjøpte sånne 5 el 10 pk med bomullskluter på IKEA, og apotek 1 har fast tilbud på 5x100 pk med tørre engangskluter/kompresser. Har blitt anbefalt de tørre klutene istedenfor våtservietter fra flere venninner som jobber på småbarnsavd i bhg, men har ingen personlig erfaring med det ene vs det andre. Har foreløpig bare de tørre engangsklutene som fulgte med i gratispakkene, så prøver vi oss litt fram når lillesnupp kommer. Er litt skeptisk til våtservietter ettersom de for det første er kalde mot huden, og at de kan brukes som flekkfjerner (!).
 
Jeg bruker de små lette frotteklutene som du får på princess/sparkjøp/obs til bading og kveldsvasken. Ellers bruker jeg de tørre engangsserviettene hjemme og våtservietter ute av huset
 
Back
Topp