Handle i Sverige

Hka

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Skal til Sverige og handle i dag. Noen som vet om noe som lønner seg å kjøpe til baby der borte? Nan og lignende? :)

Bleier lønner seg ikke om dere ikke skal til charlottenberg og hypermat
1475215230384.jpg

Ellers skal vel prisene være bedre her enn i Norge og større utvalg av for eksempel grøt om dere bruker det.

• Liker
Reactions: Hka
Bleier lønner seg ikke om dere ikke skal til charlottenberg og hypermat
Vis vedlegget 199767

Ellers skal vel prisene være bedre her enn i Norge og større utvalg av for eksempel grøt om dere bruker det.
Blir Åre på oss da vi bor i Trøndelag :) lillejenta har ikke startet med grøt ennå, men kjekt å vite til neste handletur:)

Vi kjøpte alltid nan :) bleier har jeg hørt er dyrere i sverige.

• Liker
Er ikke mye å spare i pris desverre, men mye bedre utvalg av grøt osv :)

• Liker
Norge er verdens billigste land på bleier faktisk, det er stor smugling herfra til utlandet Men det vi sparer på er nan, smoothieposer, våtservietter i store pakker, engangskluter, inotyol om du bruker det er veldig mye billigere, purelan er billigere, d-dråper, refill til otribaby nesesuger, ellers er det jo bedre utvalg da :-)

Blir Åre på oss da vi bor i Trøndelag :) lillejenta har ikke startet med grøt ennå, men kjekt å vite til neste handletur:)
Da er det greit å holde seg unna bleier ;)
Men det meste andre skal være billigere og større sortiment

Babymaten er også mye billigere da :) grøten koster under 40kr og her koster den vel nesten 60? Middagsglassene og smoothiene er også billigere.

Husk at størrelsene er forskjellige ;) vi trodde også det var MYE billigere helt til vi så kg prisen :( ble lurt der ja. Noe er jo en del billigere men andre ting er faktisk dyrere, feks enkelte av middagsglassene, mens noen igjen er nesten halvpris.

Pleide kjøpe middags glass og sånne skviser. Mer utvalg og billigere:)

• Liker
Husk at størrelsene er forskjellige ;) vi trodde også det var MYE billigere helt til vi så kg prisen :( ble lurt der ja. Noe er jo en del billigere men andre ting er faktisk dyrere, feks enkelte av middagsglassene, mens noen igjen er nesten halvpris.
Får ikke det helt til å stemme. Sjekket i skapet nå og sempergrøten jeg alltid kjøper er 470 g og koster 37 kr. I Norge er semperpakkene 250 g og koster 48 kr. Nestlé grøtene tror jeg er samme størrelse og koster 67 kr i Norge og under 40 i Sverige.

Får ikke det helt til å stemme. Sjekket i skapet nå og sempergrøten jeg alltid kjøper er 470 g og koster 37 kr. I Norge er semperpakkene 250 g og koster 48 kr. Nestlé grøtene tror jeg er samme størrelse og koster 67 kr i Norge og under 40 i Sverige.

Semper bruker ikke vi så det kan jeg ikke svare på men vet mange av smoothiene og fruktmosen er like dyrt i sverige, gjelder også grøtpulver fra nestle i noen av pakkene. Krona vår er jo svakere og så blir ikke mye å tjene lenger desverre :(

Semper bruker ikke vi så det kan jeg ikke svare på men vet mange av smoothiene og fruktmosen er like dyrt i sverige, gjelder også grøtpulver fra nestle i noen av pakkene. Krona vår er jo svakere og så blir ikke mye å tjene lenger desverre :(
Nei, det med krona er kjedelig :( nesten det eneste jeg føler jeg sparer på er babymat nå, hehe. Er usikker på Nestlé jeg og, men sempergrøten er ihvertfall mye billigere og har mange forskjellige smaker :)

Nei, det med krona er kjedelig :( nesten det eneste jeg føler jeg sparer på er babymat nå, hehe. Er usikker på Nestlé jeg og, men sempergrøten er ihvertfall mye billigere og har mange forskjellige smaker :)

Da skal jeg kjøpe med semper neste gang :p har det liksom for meg at semper er sånn allergimerke :confused: skjønner ikke helt hvor jeg har det fra :p

Back
Topp