Handle babyklær

Jeg har begynt å handle etterbevegelighetskomforten til han. Han er så aktiv og krabber. Elsker ull og silkebuksene fra Nøstebarn! Får ikke nok <3 men prøver å matche farger da. Buksa og siklesmekka f.eks ;-) Jeg DiggER leKne fArGer han er jo en leken gutt ;-) så syntes det er litt trist at det er så mye brunt som "moteplagg" i butikkene nå.
Jeg er også veldig glad i fargesterke klær, og vi har en ull/silkebukse fra nøstebarn som er en favoritt! Har den haremsmodellen, kommer definitivt til å kjøpe flere når hun har vokst ut av den:)

Ja tenker ikke sett på den måten, men at du handler body, strømpebukse og bukse samtidig som du ser passer sammen. Her er det mye arveklær og har måttet ut å kjøpe en body som passer til den buksen og en strømpebukse og body som passer sammen til å ha under en kjole jeg har osv.

Sent from my iPhone using BV Forum
Åja. Nei, altså som sagt kan det hende vi skal noe og jeg er ute etter antrekk. Ellers handler jeg bodyer, bukse, kjoler når hun trenger det og har jo en viss stil vi liker, så alt går fint sammen. Arvet mye fra storesøster også, så 6-9 mnd har vi kjøpt lite av. Har mye i 9-12 mnd også.

Jeg handler ofte sett ;)
Det gjør jeg faktisk til alle 3, men det hender jeg kjøper et plagg her og der også.

Blir oftest plagg her og der.. Men er det noe spess vi skal blir det ofte sett.. Eller sørge for at det passer med noe annet fint i skapet.

Handler ting som kan passe sammen. Mye av klærene jeg har til mini kan mixes uten at det ser stygt ut :)
Er kjedelig hvis den ene bodyene kun går til en bukse eller motsatt, prøver heller å kjøpe slik at det meste kan brukes om en annen :)

Kjøper plagg her og der når jeg finner noe fint. Handler i en "myk" stil, jordfarger ol. Så meste passer sammen uansett:)

Litt begge deler.. Kjøper både hele sett, og ikke sett.. Men har i bakhode hva hun har i garderoben fra før av, sånn at jeg ikke plutselig kommer hjem med noe som absolutt ikke passer til noenting..

Handler ofte sett eller noe som jeg vet passer sammen med noe av det hun har.

Bukser er det evige problemet her.

Jeg er også veldig glad i fargesterke klær, og vi har en ull/silkebukse fra nøstebarn som er en favoritt! Har den haremsmodellen, kommer definitivt til å kjøpe flere når hun har vokst ut av den:)

Ja det er den vi har 2 av. Kunne bare eid de jeg :-P

Jeg kjøper ett plagg her og et plagg der. Forsøker å finne klær uten for mye mønster på for de er enklere å kombinere med hverandre.
Jeg fører liste over plagg jeg kjøper, så jeg vet hva hun har og hva hun mangler i hvilken størrelser. Kjøper en del på bruktmarked og salg, så dersom jeg kommer over noe fint i større størrelser blir det ofte med hjem. Kommer an på om det er sesongklær eller ikke.

Jeg har kjøpt noen litt fargesterke haremsbukser på Sparkjøp. digger dem. Men de er i bomull da.

Hva med strømpebukser, hehe (bare tuller, vet du ikke er fan:D)
Hahahaha nå lo jeg høyt.

Oh no, aldri! Har funnet noe tights jeg må få kjøpt. I dag kanskje? Nettshopping er livet!

Back
Topp