handla ullvangsokker i går..

pupple

Forumet er livet
str 22-24.. 199 for 4 par på G-sport. følte det var billig jeg.

måtte testes fort de: han er god og varm og ikke klam på beina[:)] men jeg syns de var veldig "firkanta" v tærne da..

jepp er sikkert samme!!!!! veldig tjukke antiskliknotter. kunne godt vært mindre og "seigere" (blir aldri helt fornøyd[:D])

så to forskjellige typer når vi var på Hovden i sommer. tror det var 79 for den ene typen og 99 for den andre. var forskjellig tykkelse på de...

Ullvangsokkene er for varme til Gaute. Jeg kommer nok til å kjøpe noen sånne, for det er greit å bruke i sko nå på høsten[:)]

De skal jeg sjekke ut. [:)]
Kjøpte noen inmari dyre på Bånsull i fjor - men de vokser jo så fort i beina, så det gjør jeg ikke igjen![&:]

Det hørtes jo billig ut. Er det sånne tykke eller sånne tynne sokker?

Jeg tykke ulvangsokker selv, og de er fine til sitt bruk. Men jeg tenkte egentlig å kjøpe de tynne også, for å bruke i sko/støvletter på jobb og sånt, for å slippe å bli klam og kald, men jeg syntes også at voksensokkene var altfor "firkantede" foran. Og det liker ikke jeg. Og da tenker jeg litt sånn, liker "babyen" min det?

ullvang sokker er kjempe ålright[:D]
men her går det mest i raggsokker,,, har en mamma som er kjempe flink så hun strikker en del til han. + genser og bukse, kjempe kjekt å ha under dressen på vinteren!!

lille gutt her er alltid god å varm, og blir heller ikke klam[:D]

har en mamma som er kjempe flink så hun strikker en del til han

så heldig!!! har en mamma som er flink til å strikke jeg og, men ho sys desverre ikke sokker er morro[&:]
men jeg skal på G-sport og finne fler Ullvang jeg[8D][:D]

ORIGINAL: pupple

har en mamma som er kjempe flink så hun strikker en del til han

så heldig!!! har en mamma som er flink til å strikke jeg og, men ho sys desverre ikke sokker er morro[&:]
men jeg skal på G-sport og finne fler Ullvang jeg[8D][:D]

sokker er nok ikke så morro å strikke nei....litt..er jo så smått enda så blir jo litt pussling å!!!

kanskje mamma skal strikke litt for deg å hihi

Back
Topp