Handla litt nytt...:)

Kattepus

Glad i forumet

Vet ikke helt hva jeg skal ha i hylla enda, men enn så lenge står sølvkoppene til gutta der...

Fatet har jeg ikke handla da. Fant det i kjellern, i messing. Malte det i sånn high teck maling. Ble ikke helt den fargen jeg hadde tenkt da... Men det får bare være sånn..

Klokka i bakgrunn er også litt ny da..

Masse lekkert !!

Den klokka på siste bildet der, hvor har du kjøpt den? Satt faktisk og snakka med mannen om ei slik stasjonsklokke i går.. lurer på om jeg har lyst på det ?! Hm.. [:)]

Og såå søt den hylla var- kjempefin !!

¨så mye fint du har handlet:) likte spesielt godt den hyllen:)[;)]

ORIGINAL: cathrine2

[:)] hvor er hylla kjøpt?

ORIGINAL: TasaMus

Åå jeg er sååå fornøyd med den:) Kjøpte den på www.lunehjem.no

ORIGINAL: Kattepus

ORIGINAL: TasaMus

Åå jeg er sååå fornøyd med den:) Kjøpte den på www.lunehjem.no

Tusen takk[:)] Ny side å sjekke ting på[;)][8D] Der var det mye lekkert

Den klokka har jeg faktisk kjøpt på Jysk.. Til rundt 100 lappen. Kjempefornøyd med den:)

Har sett en i bladene deres jeg også [:)]. Og den funker også, liksom ?? Alltid så skeptisk til disse billig- butikkene (men har da mitt fra dem selv også!), og det er jo litt ok at ei klokke virker også samtidig som den er fin [:)]

ORIGINAL: Marit_mor

Den klokka har jeg faktisk kjøpt på Jysk.. Til rundt 100 lappen. Kjempefornøyd med den:)

Har sett en i bladene deres jeg også [:)]. Og den funker også, liksom ?? Alltid så skeptisk til disse billig- butikkene (men har da mitt fra dem selv også!), og det er jo litt ok at ei klokke virker også samtidig som den er fin [:)]

Ja da den funker som bare det. Selvfølgelig på nært hold ser jeg jo at det er en billigklokke, men den funker fint for meg. Og hvertfall til den prisen[:)]

signerer[:)] og klokken..[;)]

Så mye flott du handla :)

Like hylla (hva var prisen på den?), klokka (har faktisk vurdert sånn selv) og den stormlykta. Hvor har du kjøpt sistnevnte? pris?

Hylla kosta vel 400 mener jeg. Lykta husker jeg ikke prisen på, men den kjøpte jeg på Dorothea på Vinterbro..

ORIGINAL: *lima*

Så fine ting. Jeg likte spesielt godt den hylla[:)] Finner den ikke på lunehjem jeg...

Hmmm.. så rart. Finner den ikke jgjen jeg heler nå.. Bestilte den i slutten av januar, så det er jo ikke så lenge siden da..

Back
Topp