Handicap Vs. gravid-parkering?? hehe.. *link*

spirelire

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Synes denne var herlig jeg da [:D]

http://www.adressa.no/nyheter/kuriosa/article1418690.ece

God Helg alle sammen [:)]

hehe genialt- på tide det kom parkeringsplass for oss gravide også :p

hehe, huff- hvordan kan en slik feil skje egentlig?

Ja, det er såååå koselig at noen i trafikken tenker på oss også [:D]

Når det gjelder kjøring føler jeg at jeg er blit DEN pingla etter at jeg ble gravid... Ja, jeg er rett og slett ekstrem..
Men antar at jeg ikke er den eneste her inne[8D]

Er det noen av dere som har gravid-belte? Er litt fristet til å kjøpe meg det, nå har jo magen begynt å bli så stor også [:)]

ORIGINAL: happymum83

ha ha ha ha,den var bra

Haha, nå fikk smilebåndene kjørt seg her![:D]

ORIGINAL: spirelire

Når det gjelder kjøring føler jeg at jeg er blit DEN pingla etter at jeg ble gravid... Ja, jeg er rett og slett ekstrem..

Er det noen av dere som har gravid-belte? Er litt fristet til å kjøpe meg det, nå har jo magen begynt å bli så stor også [:)]

Jeg har sånn gravid-belte sak. kjøpte den ganske fort etter å ha vært med i en liten bilkræsj i august. [8D] Føler meg mye tryggere med den på altså. [;)]

ORIGINAL: Surita

ORIGINAL: spirelire

Jeg har sånn gravid-belte sak. kjøpte den ganske fort etter å ha vært med i en liten bilkræsj i august. [8D] Føler meg mye tryggere med den på altså. [;)]

Kan jeg spørre hvor du kjøpte den? [:)]

Jeg kjøpte på en eller annen sånn baby butikk på svinesund. [8D]
Men tipper du finner det litt her og litt der til rundt samme prisen. Har sett de har det på sånne merkeverksted for biler også... Toyota hadde det iallefall da vi var innom der etter å ha kræsja bilen. [8D]

ORIGINAL: Surita

Jeg kjøpte på en eller annen sånn baby butikk på svinesund. [8D]
Men tipper du finner det litt her og litt der til rundt samme prisen. Har sett de har det på sånne merkeverksted for biler også... Toyota hadde det iallefall da vi var innom der etter å ha kræsja bilen. [8D]

Da skal jeg se om jeg finner i morgen altså [:D]

Var bra at det gikk bra med deg etter kræsjen da, så får vi kjøre fiiiint i vinter[:)]

hehehehehehe.. drit bra!!![:D][:D][:D] Burde ha vært slike parkeringer for oss ja[;)] hehe

Back
Topp