Han vil ikke sove!!

Senna

Gift med forumet
Andre som har babyer som er våkne så og si hele dagen?
Helt til for et par dager siden, så har Jonah bare sovet og sovet både dag og natt. Men de siste dagene har han plutselig vært våken fra vi står opp ca 9 og heeeele dagen til vi legger oss kl 22-23, kun med en soveøkt på ca 3 timer om ettermiddagen.
Dette kan ikke være normalt for en så liten baby?
Han virker ikke ha vondt i magen. Men han vil helst være på fanget, og ha pupp hele tiden. Men så fort det kommer melk, så blir han illsint. Så det er tydeligvis ikke sult som holder han våken heller.. Han bruker litt smokk, men den er liksom ikke like bra som puppen.. Og puppen er ikke bra nok når det kommer melk.
Skjønner ingenting, jeg. Han burde jo sove mer enn 3 timer i løpet av 12-13 timer....

Leo er likedan, han vil heller ikke sove stort på dagtid, hender han tar 15 min her og der, men det blir ikke mange timene totalt...

Hmm.. Nikolai er våken 1-3 timer for så å sove max 1 time, men så er jo han litt større.. Men er vel normalt med alt fra 16-22timers søvn er det ikke det da??

Skjønner godt det er litt frustrerende.. Værtfall siden han "henger" i puppen hele tiden! hehe! Du får brøve å aktivisere han på noe vis, som å ligge på gulve,sitte i vippestol istede..

ORIGINAL: løven87

Leo er likedan, han vil heller ikke sove stort på dagtid, hender han tar 15 min her og der, men det blir ikke mange timene totalt...

Likt her også .... Utenom når vi triller tur. Da blir det fort 3 timer kviling [:)]

Jonathan er også våken heele dagen! sover kanskje 2 time om dagen.. syns det er litt slitsomt[&:] særlig siden han skal ha oppmerksomhet hele tida[8D]
Han sovner i armene mine mange ganger, men så legger jeg han ned, og da våkner han etter ca 10 min.. men hvis han får sove i armene mine sover han leenge!

ORIGINAL: Kihne

Jonathan er også våken heele dagen! sover kanskje 2 time om dagen.. syns det er litt slitsomt[&:] særlig siden han skal ha oppmerksomhet hele tida[8D]
Han sovner i armene mine mange ganger, men så legger jeg han ned, og da våkner han etter ca 10 min.. men hvis han får sove i armene mine sover han leenge!

Kjenner til det!![8D]

ORIGINAL: Solstrål

Likt her også .... Utenom når vi triller tur. Da blir det fort 3 timer kviling [:)]

samme her.. da sover han som en stein! så lenge vi går;p med en gang vi stopper våkner han opp ;p

ORIGINAL: Solstrål

Kjenner til det!![8D]

hehe[8D] det er jo selfølgelig koselig, men man må jo få tid til litt andre ting og ;s

Sånn er det her også! :)

slik har Amanda vært helt fra fødsel av omtrent bare sover hvis jeg holder henne, i vogn og i bil når det er bevegelse. Er veldig slitsomt og man får ikke gjort noe!
Men de siste to dagene har hun sovet som en stein i vognen sin på altanen etter tur (når den står helt stille!!!)

Godt å høre det er flere. Da er ikke mini unormal, iallefall. [:)]
Får trøste meg med at han sover bra om natta. Selv om det er slitsomt å bære på han hele dagen, får ikke gjort noe annet. Gleder meg til jeg får bæresjalet jeg har bestilt!! [:D]

samme er det med denis også..han sover kunne en gang på dagen og det er ikke lenge,..
han vil heletiden ligge på meg men han sover ikke.. han har blit ski8kkelig kose gutt

Back
Topp