Han sovnet av seg selv igjen

Det høres jo kjempebra ut! :D

Ja, håper jeg også:) Får bare prøve og se positivt på det at han kanskje blir tidlig ferdig med tenner;) hehe. La han 20.00 ikveld og han våknet igjen kl 22.00, fikk pupp og sover ennå, så går jo ann og håpe han sover;):p Sover Hermine snuppen?
Hermine sovna kl 20, måtte ruske i henne for å få i henne en skvett melk kl 23.30, da tok hun 60ml og sov til 02.30. Så klager ikke på det :) Så fikk hun mat 04 og 07 og tok dag 07.30! Ei grei natt det :)

Oppsummering:
Siste pupp for kvelden 19:30
Sovnet med den da.. og sov 30min
Så brukte jeg en time på å hjelpe han sovne igjen - da var kl ca 21. Våknet for nattpupp kl 01 og kl 03:30.
Våknet for morning kl 07 og får nå (07:45) frokostpupp!

En stk storebror som flydde inn og ut et par ganger i natt, men jeg er meget fornøyd med Daniel sin utvikling her :)
Det er jo stor framgang! Hurra! :D

Noen har veldig vondt uansett hvilke tenner de får, mens andre derimot har veldig vondt. Og jo, hjørnetenner og jekslene skal visst Være veldig vondt:oops::( veit bare med meg selv hvor vondt det er og få visdomtenner:eek: hjalp veldig og gi ham en myk gummiskje og tygge på, for den kom han til meg bak i munnen, noe han ikke Gjør meg bitering.

Huff, får håpe de kommer raskt ute.

T var nesten aldri plaget før jekslene skulle ut...

Hermine sovna kl 20, måtte ruske i henne for å få i henne en skvett melk kl 23.30, da tok hun 60ml og sov til 02.30. Så klager ikke på det :) Så fikk hun mat 04 og 07 og tok dag 07.30! Ei grei natt det :)

Så godt sovehjerte hu har fått igjen:) Herlig:p Ja, synes det var en god natt, jeg;)

Så godt sovehjerte hu har fått igjen:) Herlig:p Ja, synes det var en god natt, jeg;)
Det er litt hipp som happ med de nettene, i natt har jeg ikke fått med meg nårtid og antall amminger :p Måtte kjenne på puppene da jeg skulle legge henne til i morges for huska ikke hvilken side hun spiste på sist :eek: ;)

Det er litt hipp som happ med de nettene, i natt har jeg ikke fått med meg nårtid og antall amminger :p Måtte kjenne på puppene da jeg skulle legge henne til i morges for huska ikke hvilken side hun spiste på sist :eek: ;)

hahaha :laughing025 :laughing002 Ikke så lett og følge med tia når man er midt i ammetåka;):p :happy112Nei, kan ikek annet enn og si det samme. ene natta sover han godt andre natta er han stort sett våken hele tia!

Back
Topp