Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hermine sovna kl 20, måtte ruske i henne for å få i henne en skvett melk kl 23.30, da tok hun 60ml og sov til 02.30. Så klager ikke på detJa, håper jeg ogsåFår bare prøve og se positivt på det at han kanskje blir tidlig ferdig med tenner
hehe. La han 20.00 ikveld og han våknet igjen kl 22.00, fikk pupp og sover ennå, så går jo ann og håpe han sover
Sover Hermine snuppen?
Det er jo stor framgang! Hurra!Oppsummering:
Siste pupp for kvelden 19:30
Sovnet med den da.. og sov 30min
Så brukte jeg en time på å hjelpe han sovne igjen - da var kl ca 21. Våknet for nattpupp kl 01 og kl 03:30.
Våknet for morning kl 07 og får nå (07:45) frokostpupp!
En stk storebror som flydde inn og ut et par ganger i natt, men jeg er meget fornøyd med Daniel sin utvikling her![]()
Noen har veldig vondt uansett hvilke tenner de får, mens andre derimot har veldig vondt. Og jo, hjørnetenner og jekslene skal visst Være veldig vondtveit bare med meg selv hvor vondt det er og få visdomtenner
hjalp veldig og gi ham en myk gummiskje og tygge på, for den kom han til meg bak i munnen, noe han ikke Gjør meg bitering.
Hermine sovna kl 20, måtte ruske i henne for å få i henne en skvett melk kl 23.30, da tok hun 60ml og sov til 02.30. Så klager ikke på detSå fikk hun mat 04 og 07 og tok dag 07.30! Ei grei natt det
![]()
Det er litt hipp som happ med de nettene, i natt har jeg ikke fått med meg nårtid og antall ammingerSå godt sovehjerte hu har fått igjenHerlig
Ja, synes det var en god natt, jeg
![]()
Det er litt hipp som happ med de nettene, i natt har jeg ikke fått med meg nårtid og antall ammingerMåtte kjenne på puppene da jeg skulle legge henne til i morges for huska ikke hvilken side hun spiste på sist
![]()
![]()
Ikke så lett og følge med tia når man er midt i ammetåka
Nei, kan ikek annet enn og si det samme. ene natta sover han godt andre natta er han stort sett våken hele tia!