han som leder lano-ungen nå...

Sorry, men selv om barnet har funksjonshemninger...så er det ikke mer verdig enn andre barn. For meg er ikke det bildet der, uavhengig funksjonshemninger, noe lanobilde.

Han vinner nok uansett om ikke folk stemmer herfra, han leder jo med godt over 10 000 stemmer![:)]

Jeg skjønner intensjonen din...

Men...jeg vil ikke stemme på en person kun fordi han har en funksjonshemming..
Blir litt feil det også.....Syns jeg...Dessuten var det ikke noe "lanobilde"..
Jeg stemmer på badebilder..

ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: ~Heijdii~

Han vinner nok uansett om ikke folk stemmer herfra, han leder jo med godt over 10 000 stemmer![:)]

lurer på hvordan han har greid å få så mange stemmer på bare en dag jeg da.

Enten tenker mange slik som trådstarter gjør, ellers er det nok stemmesanking til 1000..
som gruppe på fb, mail og kanskje noen andre nettsider.. [;)]

Er jo kjempeenkelt å pøse på med tusenvis av stemmer om dagen. Bare å slette loggen og cookies mellom hver gang man stemmer. Men det er jo brudd i reglene, og Lano vil gå inn å slette om de oppdager det. Var jo en som lå på topp her om dagen med 7tusen og noe stemmer, han er plutselig helt borte.

Her er iallefall min skjønne Frida. :)

http://www.lano.no/bidrag/frida-oslo-2

Stem om dere syns hun passer til å bli Lanoungen! :) Tusen takk!

JEg startet igår med og få stemmer til Mikael, jeg sendte til venner, (via et forum) og det tok litt mer av en jeg forventetet, desverre har noen venners venner osv osv jukset, men disse stemmene er fjernet. Jeg startet det pga jeg synes Mikael oppriktig fortjener og vinne, jeg har ingen tilknyttning til han selv, eller hans familie. jeg ville bare gjøre en spesiell ting for en spesiell gutt. Det har ikke noe med at han skal vinne fordi folk synes synd på han. tviler på at 10k folk (han var på 205stemmer per kl 16:00 igår) synes synd på han og stemmer kun derfor

flott at reglene sier det ikke må være tatt i et bademiljø og at mikael leder med 5k stemmer

jeg liker ikke helt dine antydninger til juks, somsagt, noen jukset 30tusen stemmer ble fjernet, men nå er det registrert over 15tusen unike stemmer, regner med at lano har såpass peil at de kan skille juks fra relle stemmer

Har stemt[:)]

Jo vi vet det fordi de alerede har fjernet dobbelstemmene, disse ble fjernet natt til fredag:) som nevnt tidligere ble 30k stemmer fgjernet og regner med at de har da klart og sett at de resterende var unike.

Jeg er enig i at det er dumt at det ikke er et badebilde, for i teorien så mener jeg at lanobildene bør være baderelatert. Men hvem vet om de kan la ham bade? Han har jo den ventil-saken i halsen, og kanskje mer som vi ikke vet om.

Jeg syns det hadde vært flott om han vant. Ikke bare fordi jeg syns synd på ham, men fordi jeg syns han ser så sjarmerende ut. Det hadde vært bra om lano tok et standpunkt her som viste at de også viser at fine bilder og vakre barn kan se så utrolig forskjellige ut.
Sånn som skjønnhetsidealet er for tiden, hadde det bare vært deilig med et glimt fra virkeligheten.

ORIGINAL: Fenrir

JEg startet igår med og få stemmer til Mikael, jeg sendte til venner, (via et forum) og det tok litt mer av en jeg forventetet, desverre har noen venners venner osv osv jukset, men disse stemmene er fjernet. Jeg startet det pga jeg synes Mikael oppriktig fortjener og vinne, jeg har ingen tilknyttning til han selv, eller hans familie. jeg ville bare gjøre en spesiell ting for en spesiell gutt. Det har ikke noe med at han skal vinne fordi folk synes synd på han. tviler på at 10k folk (han var på 205stemmer per kl 16:00 igår) synes synd på han og stemmer kun derfor

Hvorfor fortjener han å vinne foran alle andre nydelige unger? Er ikke det å diskriminere gutten? "du får min stemme fordi du ser stakkarslig ut og fordi du ikke er "normal".. Nei, vet du hva. Han er ikke en lano unge. Muligens han er syk og kjempe herlig og søt for omgivelsen, men noen Lano unge er han ikke for meg. Hvis han vinner så tror JEG at det på sympati stemmer. Synes for øvrig det er urettferdig konkurranse. Det handler om hvilke foreldre som er flinkest til å profilere barnet sitt. Synes også det er urettferdig at enkelte får bildet sitt stående på galleri i timesvis (for å ikke snakke i mange dager for "de med flest stemmer", mens andre blir skjult bort med en gang. En rettferdig konkurranse hadde vært om at man kun fikk stemt en gang på samme gutt/jente og de viste en "gående" tråd som viste alle unger, for de som gadd å følge med. Tror heller ikke Lano kommer å trykke han på sin refill produkt. Han vinner kun sin fylke og så skal det legges alle fylkesvinnere og da får man stemt årets lano unge. Kommer ikke å stemme på han nei.

Back
Topp