poca og krapylene
Elsker forumet
bare max et min ,så stopper han opp i 1min ,jeg tror det er for å høre etter om noen kommer for å ta ham opp.....er det andre barn som gjør det eller ,eller tar jeg bare heeelt feil på dette her???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tonje07
Ikke noe kjekt når det skjer nei, men virker som om han bare vil ha oppmerksomhet... prøv å ikke ta han opp, selv om jeg vet det gjør vondt å høre han skrike, så går det nok over til slutt [:)] Forresten, Huggu fra Olavsskulen skal ha baby i april!! [:D] Hilser fra Morten [;)]
ORIGINAL: poca og krapylet
Ikke noe kjekt når det skjer nei, men virker som om han bare vil ha oppmerksomhet... prøv å ikke ta han opp, selv om jeg vet det gjør vondt å høre han skrike, så går det nok over til slutt [:)] Forresten, Huggu fra Olavsskulen skal ha baby i april!! [:D] Hilser fra Morten [;)]
halla!!!
ska huggu ha baby?? så stilig!!
Har du mye kontakt med henne eller??
hilse tilbake til Morten da[:D]
halla!!!
Fikk vite det av Iliner for en stund siden, og så skrev jeg noen meldinger med huggu i går var det vel... [:)] Skikkelig rart da!! hehe... men hun har visst blitt veeeldig voksen, iføle eline [:)] Har ikke så mye kontakt med noen av de, men får noen meldinger av eline iblant. Hun sitter i rullestol stakkar...etter å ha knukket beinet gikk det galt, men håper hun klarer å gå igjen snart... operert 22 ganger tror jeg det var [&:]
halla!!!
Fikk vite det av Iliner for en stund siden, og så skrev jeg noen meldinger med huggu i går var det vel... [:)] Skikkelig rart da!! hehe... men hun har visst blitt veeeldig voksen, iføle eline [:)] Har ikke så mye kontakt med noen av de, men får noen meldinger av eline iblant. Hun sitter i rullestol stakkar...etter å ha knukket beinet gikk det galt, men håper hun klarer å gå igjen snart... operert 22 ganger tror jeg det var [&:]
huggu voksen???
det var vel omtrent like stor sjang som at jeg ble voksen...bra vi begge klarte det da;) hahaha
dakar eline da!!! er hun lam da eller????