Han så ikkeno...

Rosa3

Gift med forumet
på utvendig ul... :-/
Skal tilbake om en uke, men sååå urolig nå for at det er noe galt! :-(
Noen som har erfaring med utvendig så tidlig?

Håper med deg at alt er i skjønneste orden på neste sjekk :) Hvor langt er du på vei da? Vi er nå gode til å bekymre oss da. Det føles sikkert som uhorvelig lenge å måtte vente enda ei uke, men vi får krysse fingrene for at alt står bra til! Kanskje noen andre her har lignende opplevelser og kan berolige deg enda mer!

Håper med deg at alt er i skjønneste orden på neste sjekk :) Hvor langt er du på vei da? Vi er nå gode til å bekymre oss da. Det føles sikkert som uhorvelig lenge å måtte vente enda ei uke, men vi får krysse fingrene for at alt står bra til! Kanskje noen andre her har lignende opplevelser og kan berolige deg enda mer!
Takk.. Etter mine beregninger er jeg MAX 4+6..(unnfangelse)
Etter legens 5+2.. (Første dag,siste mens)

Håper noen har lignende og gode historier her! <3

Da er du jo veldig tidlig enda, og det må jo være vanskelig å se noe som helst på et så tidlig tidspunkt! Heier på frøet og deg!

Hun jeg skal på ul hos neste uke ville ikke at jeg skulle bestille før etter uke 7, for det er også utvendig, jeg vet ikke, men vil tro det kan være for tidlig å se noe på utvendig enda? Håper det ikke er verre enn det :)

Det er ofte vanskelig å se før uke 10 har jeg lært gjennom mine 6 tidligere svangerskap. Så det beste hadde vært innvendig!

Prøv å senk skuldrene, og pust med magen. Det vil helst gå bra:)

Jeg trodde ikke de tok utvendig før i uke 12. Det er nok for tidlig til å se på utvendig UL, rett og slett.

på utvendig ul... :-/
Skal tilbake om en uke, men sååå urolig nå for at det er noe galt! :-(
Noen som har erfaring med utvendig så tidlig?
Hva er grunnen til at det ble utvendig ul? Jeg skal på tidlig ul neste uke, da er jeg nok 7+2 men det er innvendig... Trodde ikke man kunne se noe særlig før uke 10-12 på utvendig.

Hva er grunnen til at det ble utvendig ul? Jeg skal på tidlig ul neste uke, da er jeg nok 7+2 men det er innvendig... Trodde ikke man kunne se noe særlig før uke 10-12 på utvendig.
Han tar alltid utvendig..
Trodde det var fordi jeg har mistet så mange ganger..

Han tar alltid utvendig..
Trodde det var fordi jeg har mistet så mange ganger..
Tror ikke du skal bekymre deg så mye:) Hvis du er 4+6 så har vel heller ikke hjertet begynt å slå enda? Så da letet han etter en bitte bitte liten baby? Tror det er veldig vanskelig å se så tidlig:) Krysser alt jeg har for at det går bra:) tror jeg ville spurt om innvendig ul neste uke, dårlig gjort å gjøre deg opprørt og la deg være urolig...:/

Tror ikke du skal bekymre deg så mye:) Hvis du er 4+6 så har vel heller ikke hjertet begynt å slå enda? Så da letet han etter en bitte bitte liten baby? Tror det er veldig vanskelig å se så tidlig:) Krysser alt jeg har for at det går bra:) tror jeg ville spurt om innvendig ul neste uke, dårlig gjort å gjøre deg opprørt og la deg være urolig...:/

Neida, det er sikkert bra! :)
Neste uke skal hjertet ha begynt å slå uansett!

Merkelig at han tok utvendig så tidlig. Jeg var til tidlig innvendig ul i uke 6+4, så en liten klump med et kraftig hjerte som dunket. Kun 7mm stor! Så til ul igjen uke 7+4, og så en litt større avlang klump med enda kraftigere hjerte. Da vokst til 15mm.

Så når det er så tidlig OG i tillegg utvendig, ville jeg prøvd å ikke tenke så mye på det. Lykke til! :)

Back
Topp