Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han sa det kanskje var litt tidlig enda..Nei, har ikke erfaring med det. Men hva sa legen da?
Takk.. Etter mine beregninger er jeg MAX 4+6..(unnfangelse)Håper med deg at alt er i skjønneste orden på neste sjekkHvor langt er du på vei da? Vi er nå gode til å bekymre oss da. Det føles sikkert som uhorvelig lenge å måtte vente enda ei uke, men vi får krysse fingrene for at alt står bra til! Kanskje noen andre her har lignende opplevelser og kan berolige deg enda mer!
Hva er grunnen til at det ble utvendig ul? Jeg skal på tidlig ul neste uke, da er jeg nok 7+2 men det er innvendig... Trodde ikke man kunne se noe særlig før uke 10-12 på utvendig.på utvendig ul... :-/
Skal tilbake om en uke, men sååå urolig nå for at det er noe galt! :-(
Noen som har erfaring med utvendig så tidlig?
Han tar alltid utvendig..Hva er grunnen til at det ble utvendig ul? Jeg skal på tidlig ul neste uke, da er jeg nok 7+2 men det er innvendig... Trodde ikke man kunne se noe særlig før uke 10-12 på utvendig.
Tror ikke du skal bekymre deg så myeHan tar alltid utvendig..
Trodde det var fordi jeg har mistet så mange ganger..
Tror ikke du skal bekymre deg så myeHvis du er 4+6 så har vel heller ikke hjertet begynt å slå enda? Så da letet han etter en bitte bitte liten baby? Tror det er veldig vanskelig å se så tidlig
Krysser alt jeg har for at det går bra
tror jeg ville spurt om innvendig ul neste uke, dårlig gjort å gjøre deg opprørt og la deg være urolig...:/
Godt å høre! <3Veldig rart å ta utvendig ul så tidlig... Legen min ville ikke ta innvendig ul engang før uke 7...