Han mobile spåmannen

Rainbow Dash

Glad i forumet
hvem er han, hvordan gjorde dere det, og var han god?

å for dere som kjenner meg, er ikke jeg som skal ha infoen, men non andre [;)]

hmmm.. aldri hort om en mobil spaamann heller jeg.. [8D]

jooooda..
for ei stund siden (kanskje til og med ett år...) så snakka folk om en peter? de sendte mld til han og han svarte. en synsk mann..

Jeg har skrevet med han... Blitt healet av han, og fått håndskrevet spå-brev hos han [:)]

Helt gratis [:)]

aldri hørt om han. hvordan kommer du i kontakt med han då?

ORIGINAL: majo88

ja,det lurer jeg ogsaa paa [:)]

Jeg fikk nr hos noen her inne.. Det er nå 2,5 år siden da..

ORIGINAL: Pixi Blu

jooooda..
for ei stund siden (kanskje til og med ett år...) så snakka folk om en peter? de sendte mld til han og han svarte. en synsk mann..

hmmm... nei,tror faktisk jeg aldri har hort om han nei..

ORIGINAL: pewsie

har du det nr fortsatt da? [;)] jeg baade tror paa slik og ikke tror paa.. litt usikker egentlig.. men,vert goy aa se om noen virkelig er synske og kan fortelle noe om fortiden min.. [;)]

ORIGINAL: KaylaAngelicasmamma

har du det nr fortsatt da? [;)] jeg baade tror paa slik og ikke tror paa.. litt usikker egentlig.. men,vert goy aa se om noen virkelig er synske og kan fortelle noe om fortiden min.. [;)]

Nei, jeg har nok ikke det.. [&:]
Skrev noen meldinger med han, også hadde jeg jo hørt at han healet i tillegg, så jeg spurte om han gjorde det, og om han kunne merke om det var noe med meg da.. Jeg hadde nyrestein, og driiitvondt i høyre nedre del av ryggen, ikke sovet særlig mye på ei uke... Da fikk jeg til svar at han kunne sense at det var noe med nettopp høyre nedre del av ryggen min.. [&:] Der satt jeg aleine hjemme klokka 1 om natta og var rimelig pissredd [8D][8D] Så sa han at jeg ville få meg en god natt søvn denne natta.. Og jammen gjorde jeg det, sov som en stein, og når jeg våknet dagen etter var alle smertene borte [8|]
Han sendte meg ett 'spå-brev' i posten.. Mye av det stemte veldig.. Hadde aldri fortalt at jeg var gravid, men han skrev at jeg ville få et guttebarn innen et år.. [8|] Mye annet om oppveksten som også stemte.. Aldri blitt spådd før, men synes det var spennende..

ORIGINAL: KaylaAngelicasmamma

Nei, jeg har nok ikke det.. [&:]
Skrev noen meldinger med han, også hadde jeg jo hørt at han healet i tillegg, så jeg spurte om han gjorde det, og om han kunne merke om det var noe med meg da.. Jeg hadde nyrestein, og driiitvondt i høyre nedre del av ryggen, ikke sovet særlig mye på ei uke... Da fikk jeg til svar at han kunne sense at det var noe med nettopp høyre nedre del av ryggen min.. [&:] Der satt jeg aleine hjemme klokka 1 om natta og var rimelig pissredd [8D][8D] Så sa han at jeg ville få meg en god natt søvn denne natta.. Og jammen gjorde jeg det, sov som en stein, og når jeg våknet dagen etter var alle smertene borte [8|]
Han sendte meg ett 'spå-brev' i posten.. Mye av det stemte veldig.. Hadde aldri fortalt at jeg var gravid, men han skrev at jeg ville få et guttebarn innen et år.. [8|] Mye annet om oppveksten som også stemte.. Aldri blitt spådd før, men synes det var spennende..

ekkelt.. usj,tror jeg hadde blitt piss redd ogsaa.. he he
men,jeg tror egentlig ikke paa det for noen kan fortelle meg noe dem absolutt ikke vet noe om ang min fortid f.eks..
hadde jo vert utrolig spennende aa blitt spaadd da [:)]
skal visst vere en paa Stange som er synsk og healer og han skal visstnok vere veldig flink,hvis du skjonner?

kan eg få adr:p så kan eg se om eg finner nr:p

kan eg få adr:p så kan eg se om eg finner nr:p

kan du sende meg pm med nr hans hvis du finner det? jeg finner det nemmelig ikke...

ORIGINAL: murmelmy

finner ikke nr hannes på den adr lenger jeg heller.

saa dumt da.. jeg som tenkte jeg skulle prove.. [;)][:)]

Back
Topp