V Vand Forumet er livet 19 Jan 2011 #1 Fy for en kanon kar!!!!!!!!!!!!! Jeg virkelig ler her jeg sitter! [:D][:D][:D]
Tovvar Glad i forumet 19 Jan 2011 #2 Eg e vertfall født på det sjukehuset[:D][:D] men det var før han sin tid[:)]
V Vand Forumet er livet 19 Jan 2011 #3 ORIGINAL: Tovvar Eg e vertfall født på det sjukehuset[:D][:D] men det var før han sin tid[:)] Moro! [:)]
ORIGINAL: Tovvar Eg e vertfall født på det sjukehuset[:D][:D] men det var før han sin tid[:)] Moro! [:)]
Bebibooms Gift med forumet 19 Jan 2011 #5 hadde de hatt epidural der skulle eg vurdert d....men når de ikke har d... ingen vurderingssak.. hehe..
hadde de hatt epidural der skulle eg vurdert d....men når de ikke har d... ingen vurderingssak.. hehe..
F Frøken firkløver Forumet er livet 20 Jan 2011 #6 ORIGINAL: KathMor Ja, han er super kul rett og slett [8D] Enig enig!!! [:D]
M *Maik1* Forumet er livet 20 Jan 2011 #8 njaaaaa....slike karer kommer helt annn på min dagsform om jeg liker dem![:)]
M *MissMe* Gift med forumet 20 Jan 2011 #9 Jeg er sikker på at dere hadde ELSKA han alle sammen!! Det gjorde ihvertfall jeg!!![:D]
V Vand Forumet er livet 20 Jan 2011 #10 ORIGINAL: *MissMe* Jeg er sikker på at dere hadde ELSKA han alle sammen!! Det gjorde ihvertfall jeg!!![:D] hvor er han opprinnelig fra?
ORIGINAL: *MissMe* Jeg er sikker på at dere hadde ELSKA han alle sammen!! Det gjorde ihvertfall jeg!!![:D] hvor er han opprinnelig fra?