han hyyyyyllllleeer...

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
etter 3-mndkontrollen i dag[:o][:(] antagelig reaksjon på vaksinene, og ingen ting hjelper...ikke å få  være i armene, ikke ligge alene, ikke pupp, ikke smukk og vil iallefall ikke sove[:(][:o][&o]dette blir vel litt av en dag....[8|][8|]

det gikk helt fint mens vi var på helsestasjonen, men etter vi kom hjem har han bæljet nesten i ett strekk (nå ligger han i senga å hyyyyllleeer...klarer ikke å gå å bære hele tiden)[:o] det er jo så ulikt hvordan de reagerer, så med dere kan det jo gå helt fint[:)]håper det...

Uff da det var kjipt. Håper det går over raskt.

Becca det er ikke sikkert det blir sånn for dere. Benjamin gråt i 2 min akkurat da de ga ham sprøyta så gikk det over. Forskjellig for alle det. Noen får feber og andre ikke. Krysser fingrene for at det går over snart Nummer1(-: og for at du slipper at din reagerer Becca.

huffda.. trøsteklemsendes[:D][:D]

uff stakker liten[:(] 

håper ikke sara blir sån på mandag når det er hennes tur[&:]

Jenta mi reagerte på samme måte, i tillegg fikk hun litt feber(38,8) og hadde ikke matlyst.. hun hylte i ett sett helt til hun ble så utslitt at hun sovnet.. da sov hun i 3 og en halv time.. noe som er veldig lenge for henne å sove på dagtid. men da hun våknet igjen var hun mye roligere, selv om hun hadde like høy feber, fikk i seg litt mat før hun sovnet for natta og var helt fint da hun våknet morgenen etter..
er veldig slitsomt når det holder på, men det går nok over!
får håpe han klarer å sove litt.. kanskje du kunne lagt han i vogna å trillet litt? det hjalp ihvertfall på Nathalie=)

Uff stakkars liten...merker at jeg gruer meg mer og mer til vi skal ta vaksinen[:(]

[:)]jippi[:)] han sover!!! putta han i vogna og etterhvert klarte han ikke å stå imot den gode vuggingen[:D] håper det går som hos deg stine87....-at han sover leeeeng for nå var han sliten stakkar[:)]

Jeg og Ben skal avgårde på kontroll nå kl 1430... jeg GRUER meg!!!![:(][&:]

ORIGINAL: Irene30

det går sikkert bra[:)]lykke tl[:)]

Min også VRÆLTE lenge. Men sovna tidlig på kvelden og sov godt hele natta
og var helt som normalt neste dag.

Klem til deg![:)]

ORIGINAL: Nummer1(-:

[:)]jippi[:)] han sover!!! putta han i vogna og etterhvert klarte han ikke å stå imot den gode vuggingen[:D] håper det går som hos deg stine87....-at han sover leeeeng for nå var han sliten stakkar[:)]

å så bra! ja får håpe det=) helsesøster sa jo det at barna kan bli slappe av vaksinen, så må på en måte bare få de til å sovne..

uffda gruer meg til mandag alt, med flaksa mi blir det vel hyling på begge to da[8D] men godt han sovna litt hvertfall og en trøsteklem til den flinke mammaen[:D]

Takk takk..

Det gikk egentlig veldig bra.
Han illskrek når den første sprøyta stakk, og skrek enda mer når nr to ble satt. Både jeg og Ben ble megasvett![&:]
Vi måtte le litt av ham stakkar for han furta med surleppe og søyt skikkelig til meg og skjelte ut helsesøstera.[:D]

Nå ligger han og sover.. Virker som det går bra så langt.

så bra at det gikk såpass godt[:)] her ligger lillegutt også å sover akkurat nå[:-] duppen han hadde tidligere i dag var bare kort, så jeg håper denne blir lengre....[:)]

Takk takk..

Det gikk egentlig veldig bra.
Han illskrek når den første sprøyta stakk, og skrek enda mer når nr to ble satt. Både jeg og Ben ble megasvett![&:]
Vi måtte le litt av ham stakkar for han furta med surleppe og søyt skikkelig til meg og skjelte ut helsesøstera.[:D]

Nå ligger han og sover.. Virker som det går bra så langt.

ORIGINAL: LyKkElIg_Og_StOlT!

ORIGINAL: Becca

Åhh huff[&:][&:][&:]
Nå gruer jeg meg, for i morgen er det vår tur!!

Signerer[&:]

Kommer til å gå så bra atte.. Er selve stikket som vil sette dem litt ut, men det går fort over.
Lykke til!!!

Back
Topp