han hyler

lille nuppa

Gift med forumet
minstemann på 15mnd sover urolig, sutrer i søvne og hyler til om vi rører ham for å roe ham ned[&:]

andre som har opplevd det?

han har hatt eeg ja, og det er ikke anfall, mere som om han har vondt
uten at jeg kan finne en årsak

har dratt han i øra, for å sjekke om det er ørebetennelse, men han reagerer ikke på det
han var sånn igår natt også

han har litt utselett på beina.. hmm

ORIGINAL: lille nuppa

han har hatt eeg ja, og det er ikke anfall, mere som om han har vondt
uten at jeg kan finne en årsak

har dratt han i øra, for å sjekke om det er ørebetennelse, men han reagerer ikke på det
han var sånn igår natt også

han har litt utselett på beina.. hmm

Hmm, kan han ha vondt i halsen? Vi tok også EEG på mellomste vår, den viste ingenting. Alikevel ble vi sendt til SSE for døgnregistrering. Det er så mange forskjellige typer anfall... Hun hadde det heldigvis ikke, men kan jo være noe å nevne for legen... Kanskje utslettet klør? Huff ikke godt å vite når disse skjønningene har det vondt [&o]

nei er ikke lett[&:]
han er rolig nå, men om han våkner igjen så får jeg vurdere en paracett

kan jo være tanna, og evnt voksesmerter.. uff ikke lett.. skulle vært ett panel man kunne lese av innimellom[&:]

nei er ikke lett[&:]
han er rolig nå, men om han våkner igjen så får jeg vurdere en paracett

kan jo være tanna, og evnt voksesmerter.. uff ikke lett.. skulle vært ett panel man kunne lese av innimellom[&:]

mm, noen barn skulle hatt en bruksanvisning [8D] Håper det går over og at han får ei god natt

nå hyler han igjen[&:]

nå hyler han igjen[&:]

Stakar liten [:(] Jeg hadde gitt han en paracett, da finner du fort ut om han har vondt noen steder

han har utslett på hele kroppen gitt, han klør sikkert kjempe masse[&:]

Stakar, hva slags utslett? Kanskje du kan bade han i litt olje og smøre han med krem etterpå, eller er det en annen type utslett?

ORIGINAL: FrøkenFryken

Stakar, hva slags utslett? Kanskje du kan bade han i litt olje og smøre han med krem etterpå, eller er det en annen type utslett?
BARE SÅNNE SMÅ RØDE PRIKKER, SMURTE GUTTEN INN MED MILDISON OG GA HAN EN PARACETT, NÅ ER HAN ROLIG IHVERTFALL
NY PYSJ OG NY REN SENG FIKK HAN OGSÅ, FOR Å VÆRE SIKKER[:D]

SKAL SJEKKE I NATT OM HAN BLIR UROLIG IGJEN

ORIGINAL: FrøkenFryken

BARE SÅNNE SMÅ RØDE PRIKKER, SMURTE GUTTEN INN MED MILDISON OG GA HAN EN PARACETT, NÅ ER HAN ROLIG IHVERTFALL
NY PYSJ OG NY REN SENG FIKK HAN OGSÅ, FOR Å VÆRE SIKKER[:D]

SKAL SJEKKE I NATT OM HAN BLIR UROLIG IGJEN

Håper det går bra [:)] Sov godt [:)]

takk takk, håper jeg og, han er ihvertfall rolig enda, og det er lengste perioden hittil i kveld, så det lover bra[:D]

Back
Topp