F froskenkvakk Forumet er livet Aprillykke 2016 12 Mar 2016 #21 Lille sa jeg mest mulig, men det var lett å si han!
Lille 2016 Glad i forumet 12 Mar 2016 #22 snuppeluppa skrev: Lille sa jeg mest mulig, men det var lett å si han! Klikk for å utvide … Ååå...vi sa "lille" til førstemann!
snuppeluppa skrev: Lille sa jeg mest mulig, men det var lett å si han! Klikk for å utvide … Ååå...vi sa "lille" til førstemann!
F froskenkvakk Forumet er livet Aprillykke 2016 12 Mar 2016 #23 Lille 2016 skrev: Ååå...vi sa "lille" til førstemann! Klikk for å utvide … Og når det var jente ble det automatisk lillemor koselig!
Lille 2016 skrev: Ååå...vi sa "lille" til førstemann! Klikk for å utvide … Og når det var jente ble det automatisk lillemor koselig!
Lille 2016 Glad i forumet 13 Mar 2016 #24 snuppeluppa skrev: Og når det var jente ble det automatisk lillemor koselig! Klikk for å utvide … Ja,selvfølgelig! Den gleden har ikke jeg fått enda,da...
snuppeluppa skrev: Og når det var jente ble det automatisk lillemor koselig! Klikk for å utvide … Ja,selvfølgelig! Den gleden har ikke jeg fått enda,da...