han har lært

hehehe, gode greier!![:D] Gubben spør meg bestandig om han får lov før han drar ut.. godt man har kustus på dem[;)]

Det er ikke verst [:D] Søt han er som gjorde det [;)]

Ja det skal vel være litt sånn spesielt nå..... synes det var fint. Heldigvis har jeg en som gjør det samme

ORIGINAL: Linni

søt va han. han har væl lært læksa si nu. (han jor ett kukstøkke før ca 14daga sia)

ja, hvem var det som sa at man ikke kan lære voksen hund å sitte... min ringer også og spør om kompiser kan komme på besøk eller om det er i orden om han setter seg og spiller dataspill med kompisen på kvelden. Synes det er hyggelig at han tar hensyn til at vi er to[:D]

ORIGINAL: nemi.marselia

ORIGINAL: Linni

søt va han. han har væl lært læksa si nu. (han jor ett kukstøkke før ca 14daga sia)

Han gjorde hva???

ORIGINAL: bast

Hva er kukstøkke?[8|]

nåkka jævli domt[:D]

hehe kukstøkke ja.. e vell kanskje ett nordnorsk ord det..[:D]

Klarer du å finne det innlegge??

Samboer spør alltid om det er greit han også[:)]

ORIGINAL: bast

Hva er kukstøkke?[8|]

*mobbe bast*

måtte le. typen rengte fra tromsø før å spør om han fikk gå ut sammen me en kompis å ta nån øl!!
[:D]

da vet du hvor du har han iallefall!bra jobba[:D]

ORIGINAL: lenemor

ja, hvem var det som sa at man ikke kan lære voksen hund å sitte... min ringer også og spør om kompiser kan komme på besøk eller om det er i orden om han setter seg og spiller dataspill med kompisen på kvelden. Synes det er hyggelig at han tar hensyn til at vi er to[:D]

helt enig,det er veldig viktig i et forhold![:)]syns jeg!min er flink til å gi beskjed han også....men det er for han så hvor sur jeg ble når han ikke gjore det!det er en prinsippsak syns jeg,så klart får han lov...men spør for det om[:D]

Back
Topp