han har blitt stor

poca og krapylene

Elsker forumet
tenk at for 1 år siden i dag ,holdt jeg denne lille gutten i armene mine for første gang[:D]

Så stor [:)]. Går han også?
Gratulerer med dagen til store gutten din [:)]
 Min lille go'klump er også ett år i dag [:D].

Gratulerer til barna våre [:D]

ORIGINAL: Dama

Så stor [:)]. Går han også?
Gratulerer med dagen til store gutten din [:)]
Min lille go'klump er også ett år i dag [:D].

Gratulerer til barna våre [:D]

han kan gå ja:) jeg filma det i går å la det ut på youtube *skryteskryte* hehe

http://www.youtube.com/watch?v=NUxgj7CjmMM

gratulerer såå mye til knerten din også:) er det ikke gøy?? hehe

Flink han da [:)]
Jenta mi tør ikke sleppe seg enda, selv om hun stabber i vei hvis hun har noe å holde seg i. jaja, kommer vel etterhvert det.

Gratulerer med 1 års dagen!![:D]

Flink han da [:)]
Jenta mi tør ikke sleppe seg enda, selv om hun stabber i vei hvis hun har noe å holde seg i. jaja, kommer vel etterhvert det.

det turte ikke liam heller ,men så plutselig en dag vi henta ham i barnehagen for vel 2-3 uker siden så hadde han sluppet seg....litt surt å ikke fått være med på det da[&o] 

ja, det kan jeg godt skjønne. Er redd det samme skal skje her, siden jeg jobber ganske ofte for tiden og sambo er hjemme hos henne (foreløpig). Vil være der når hun slipper seg og går de første skrittene på egenhånd.

Gratulerer så mye med den aller
                  første bursdagen din!!

ja, det kan jeg godt skjønne. Er redd det samme skal skje her, siden jeg jobber ganske ofte for tiden og sambo er hjemme hos henne (foreløpig). Vil være der når hun slipper seg og går de første skrittene på egenhånd.

jeg har sett når han går 2-3 skritt ,så bang på rompa ,men ikke at han gikk så mye som i barnehagen...ble litt lei meg ,men selfølgelig kjempe stolt!!

ORIGINAL: Viksi.

Gratulerer med dagen

Back
Topp