Han går!!!!

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
I dag knakk Iver koden og gikk rundt omkring i leiligheten! Han har tatt skritt her og der før, oftere og oftere, men har som regel bare satt seg på rompa etter 4-5 skritt. I dag krabbet han bort til bokhylla, reiste seg, tok ut favorittboka si, snudde seg, så på pappa og gikk med boka i hånda bort til han (ca 20-25 små skritt) og gav han boka, som han prøvde å si: Pappa, les denne for meg! Trenger jeg å si at pappaen leste i boka for han?!

Så fantastisk!!! Og etter det gikk han rundt, så vi fikk filmet litt! Beklager, men jeg legger ikke ut filmen her, så dere får ta ordet mitt på det [;)] [;)]

ååå, så herlig!! [:)][:)] flinke iver!! [:D]

Ååååh, flinke flinke Iver [:D][:D]

Følte stoltheten deres, så jeg fikk faktisk tårer i øynene [8D]
Noen som sa hormonfull eller???!! Hehe [:D][:D]

ORIGINAL: Cilie#

ORIGINAL: hunnykaos

I dag knakk Iver koden og gikk rundt omkring i leiligheten! Han har tatt skritt her og der før, oftere og oftere, men har som regel bare satt seg på rompa etter 4-5 skritt. I dag krabbet han bort til bokhylla, reiste seg, tok ut favorittboka si, snudde seg, så på pappa og gikk med boka i hånda bort til han (ca 20-25 små skritt) og gav han boka, som han prøvde å si: Pappa, les denne for meg! Trenger jeg å si at pappaen leste i boka for han?!

Så fantastisk!!! Og etter det gikk han rundt, så vi fikk filmet litt! Beklager, men jeg legger ikke ut filmen her, så dere får ta ordet mitt på det [;)] [;)]

Noe så søttBle helt rørt her jeg[:)]

Ååååh grattis [:D] Sååå flink gutt!
Tenker dere var stolte da ja..

Ååååå flinke Iver[:)] Og så herlig å hente en bok for så å gå tilbake igjen da[:)]

ORIGINAL: Charl0tte

Ble kjemperørt her[:)] Så gøy! Og kjempesøtt [;)]

Flinke Iver! [:D][:D][:D]

Gode Iver'n! Tenker meg dere var stolte da, ja! [:D]

ORIGINAL: Charl0tte

ORIGINAL: Cilie#

ORIGINAL: rai

ORIGINAL: hunnykaos

Noe så søttBle helt rørt her jeg[:)]

sign! kjeeeempeflinke Iver daaa[:D][:D][:D]

Takk alle sammen! Ja, det var helt utrolig at han plutselig bare gikk og gikk og gikk! 11 mnd og 1 dag gammel [:)] Etter han leste bok, tok jeg opp favoritt ballen hans og kastet den til han og han gikk faktisk i sirkel rundt i stua og kastet ball med meg! (Vi har ikke verdens største stue da, men ble jo noen skritt ut av det [;)])

ORIGINAL: Lolodi

Så flink han er! Gleder meg til å se det live hehe [:)]

Flinkeste Ivers!!

Back
Topp