Han går

RalkattLia

Forumet er livet
Endelig...Kian er 16 mnd og nå di siste dagen går han mer og mer...deilig, så da blir det mindre bæring og løfting...Ikke bare bare og ha en på snart 13 kg på hofta hele tida...[8|]

Men nå er jeg såååå stolt...Og bare det og se den gleden i fjeset hans der han vagger avgårde....Fryd for mammahjertet og se [:)]

Gratulerer! [:)] Det er sååå gøy [:D]

Gratulerer det er så gøy[:D]

gratulerer! husker.selv jeg var stolt som en hane da dattern min begynte å gå-herlig![:D]

Å det er så fantastisk gøy å morro når de begynner å gå.
Gratulerer så masse med gående gutt hjemme..
[:D][:D]

Det absolutt herligste er at han er såpass stor at han forstår gleden ved det....Og det bare lyste av fjeset hans...Hadde han pratet hadde han garantert sagt: mamma, mamma se så flink jeg er...dette er moro jo...[:D][:)]

Så kult!! [:D]

Det er klart han er stolt!!... og mamma selvfølgelig [;)]

Har en her som nettopp har lært seg å draaaaaa seg fremover dit han vil og han er ikke så reint lite stolt han heller... hehehe... Klart de skjønner de gjør noe stort[:D][:D][:D]

Moro moro!!

Gratulerer! Den her tiden er så morsom. Gutten min begynte å gå for noen uker siden og da han var 10 mnd. Men han er noen blåmerker rikere også da, hehe :) De er nok ikke såååå smarte når de er så små ^^

ORIGINAL: 2tette.til.Knertine

Gratulerer! Den her tiden er så morsom. Gutten min begynte å gå for noen uker siden og da han var 10 mnd. Men han er noen blåmerker rikere også da, hehe :) De er nok ikke såååå smarte når de er så små ^^

Mellomste jenta mi Ronja gikk da hun var 10 mnd...Og for meg var det et mareritt...For det første var hun stor og kjukk...Veide vel rundt 13 kg da...Så for henne og begynne og gå var ikke bra for beina hennes....så hu ble skjeiv i fotbladene...retta seg litt nå men sliter fortsatt med snubling pgr av det...Og når dem er så små så skjønner dem ikke utfallet av farer osv...Så nå som Kian er såpass gammel så går han ikke bare på ting som kan være farlig som trapper små høyder osv...Men syntes han har vært skikkelig treg, for han tok sine første skritt da han var 11 mnd...holdt å ei uke med masse skritt men valgte rett og slett og kutte det helt ut og krabbe istedet...haha...[:)][;)]

Husker godt selv da Olav Magnus begynte å gå. Han var tidlig ut da å var 11 mnd. da han gikk. Det var som en ny verden åpnet seg [:D] Stolt mor - JA!!

Gratulerer så masse med en vandrende gutt, snart blir det løping! [;)]

ORIGINAL: Skrullemor

Husker godt selv da Olav Magnus begynte å gå. Han var tidlig ut da å var 11 mnd. da han gikk. Det var som en ny verden åpnet seg [:D] Stolt mor - JA!!

Gratulerer så masse med en vandrende gutt, snart blir det løping! [;)]

Han løper og...mest løping [:)]

Back
Topp