han er ikke klar (samme som før svangerskapet)

Hehe, nå føler jeg meg veldig ung.. :p har vært godkjent siden jeg var 24 jeg, nå er jeg 25 :p
Du er heldig :) Mange gode år igjen. Hehe:) Vi skulle nok søkt ivf tidligere, men merkelig nok så var det veldig lite kjent for oss. Vi var ikke klar over muligheten før jeg byttet gynekolog som sa jeg hadde pco og burde vurdere å søke. Dette var i 2012, og da hadde vi prøvd hjemme siden 2008. Jeg var vel mer redd for å utredes for å få beskjeden om at jeg overhodet ikke kunne få barn...

Du er heldig :) Mange gode år igjen. Hehe:) Vi skulle nok søkt ivf tidligere, men merkelig nok så var det veldig lite kjent for oss. Vi var ikke klar over muligheten før jeg byttet gynekolog som sa jeg hadde pco og burde vurdere å søke. Dette var i 2012, og da hadde vi prøvd hjemme siden 2008. Jeg var vel mer redd for å utredes for å få beskjeden om at jeg overhodet ikke kunne få barn...
Jeg var 22 første gangen gyn spurte om jeg ville henvises, men da sa jeg nei fordi alt jeg hadde hørt om IVF var at det kostet så forferdelig mye penger. da jeg sa ja til å sende søknaden hadde jeg visst ymta om at det var pengene jeg tenkte på og da fikk gyn forklart at offentlig blir mye dekket. Etter det har jeg lært mye om det og vet at det ikke nødvendigvis er pengene det går hardest ut over. Så til TS ville jeg nok ikke presset for hardt, for det går hardt ut over samlivet (selv om både jeg og mannen er helt med på det og gjør hva vi kan for å holde på det gode forholdet vi har hatt i alle år, vi vet at tiden midt i et forsøk går over og enden er verdt det fordi det er noe vi begge ønsker veldig mye)

Back
Topp