Han er glad i dukka si

Apeloffen

Forumet er livet
det er bare så søtt![:D] Nå sitter han å venter på barnetv med dukka på fanget. Hadde den endel da han var liten,men den havna på loftet. Tok den ned igjen for noen dager siden, og han passer godt på den.[:)]
Flere som har gutter som er glad i dukka si?[:D]

Her spiste de frokost sammen,forran barnetv i morrrest[:)]

så søt da.Han kommer til å bli en fantastisk pappa [:)]

Jepp!

Her er "bebbi" med overalt[8D][:)]

ORIGINAL: AnneEmilie

så søt han er [:D][:D] blir nok en flink storebror ja [:D][:D]

ja jeg håper jo på det da![;)] Ikke fult så flink n år han blir sint å slenger dukka i golvet da[&:][:D]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

det er bare så søtt![:D] Nå sitter han å venter på barnetv med dukka på fanget. Hadde den endel da han var liten,men den havna på loftet. Tok den ned igjen for noen dager siden, og han passer godt på den.[:)]

Herlig!!! [:D] Utrolig søtt.

Leon er veldig glad i Løvekluten sin (sånn firkanta "koseklut" med løvehode i midten), og den blir kost masse med. Har tenkt at han skal få både "baby" og dukkevogn til sommeren/høsten. [:)]

(Kul sveis på gutten din, forresten )

ORIGINAL: Destiny85

En gutt jeg hadde i barnehagen hadde ei dukke som hett "lillebror", spørs om ønsket var stort[8D] Bare synd mammaen var singel[;)]

Åååh, ja han hadde nok lyst på en litenbror da,kan jeg tenke meg[:D]

ORIGINAL: Lillepusen

Herlig!!! [:D] Utrolig søtt.

Leon er veldig glad i Løvekluten sin (sånn firkanta "koseklut" med løvehode i midten), og den blir kost masse med. Har tenkt at han skal få både "baby" og dukkevogn til sommeren/høsten. [:)]

Ååå, takk for det du[:D] Han har så tynt hår,og begynner å bli ganske så slitt..men er så lite ennå,at jeg tør ikke klippe det. Tror han må ha sovet godt i natt,for håret stod alle veier..som du sikkert så på bilde

Ååå, takk for det du[:D] Han har så tynt hår,og begynner å bli ganske så slitt..men er så lite ennå,at jeg tør ikke klippe det. Tror han må ha sovet godt i natt,for håret stod alle veier..som du sikkert så på bilde[;)]

Hehe, sånn som jeg hadde da jeg var lita. Tynt hvitt hår som stod rett ut bak, hehe. Vi har barbert Leon sitt hode en gang allerede vi, for å hjelpe til på hårveksten hans. Var en frisør som foreslo det for oss, faktisk. Hun påstod at håret ville vokse tykkere/mere hvis vi klippet det. Det gjenstår å se da, hehe. Foreløpig er det bare veldig kort-kort. [8|] [:D]

tobias har ikke dokke, men det er omtrent sånn han sitter med bamsene sine også [:)]

Ååå, takk for det du[:D] Han har så tynt hår,og begynner å bli ganske så slitt..men er så lite ennå,at jeg tør ikke klippe det. Tror han må ha sovet godt i natt,for håret stod alle veier..som du sikkert så på bilde[;)]

Hehe, sånn som jeg hadde da jeg var lita. Tynt hvitt hår som stod rett ut bak, hehe. Vi har barbert Leon sitt hode en gang allerede vi, for å hjelpe til på hårveksten hans. Var en frisør som foreslo det for oss, faktisk. Hun påstod at håret ville vokse tykkere/mere hvis vi klippet det. Det gjenstår å se da, hehe. Foreløpig er det bare veldig kort-kort. [8|] [:D]

Ja det sies jo at det skal vokse ut å bli tykkere da, men klarer bare ikke å gjøre det...[8|]

Back
Topp