han bare sover

jas

Forumet er livet
Blir nesten litt bekymret jeg..
Han har nesten ikke sovet på dagen før, men nå plutselig sover han ofte og lenge om gangen..
Han er jo blid og fornøyd ellers når han er våken, så han er vel ikke dårlig??
Eller??
som sagt blir litt bekymret når dette ikke er en vane for Adrian..

Har noen av dere opplevd dette?

Så lenge han ikke er varm og har feber - nyt det [:D]. Alle barn er jo forskjellige, og det står jo så fint i disse bøkene om spebarn, at noen trenger opptil 18-20 timer søvn i døgnet!! Kanskje Adrian er en av de? [:)]

ORIGINAL: lucky2

Så lenge han ikke er varm og har feber - nyt det [:D]. Alle barn er jo forskjellige, og det står jo så fint i disse bøkene om spebarn, at noen trenger opptil 18-20 timer søvn i døgnet!! Kanskje Adrian er en av de? [:)]

men sånn plutselig etter 8 uker?
Han har jo nesten ikke sovet på dagen før, skjønner du..
Derfor jeg blir litt bekymret...

Kanskje han bare har funnet en døgnrytme som passer han - eller han er inne i en periode hvor han trenger mye søvn?? En annen mulighet er jo at han rett og slett får såpass mye melk ved hver amming, at han sover veldig godt etterpå! Men jeg skjønner jo at du lurer, når han brått begynner med maratonsoving etter to måneder [8|]. Men er han aktiv og i god form når han er våken, så hadde jeg ikke bekymret meg....

ja, da er det bare å nyte det [:D]
Kan hende det er fordi han sover mer ute på dagen!Har liksom ikke vært så flink til det jeg, men nå ligger han stort sett ute å sover..
Og kanskje han endelig har funnet roen..-etter jeg begynte med dyne i vogna, så sover han faktisk bedre [:)]
og melk vet jeg han får mer enn nok av!!

Nei, når han våkner etterpå skal jeg ta tempen på han, og hvis han ikke har feber så tar jeg det helt med ro [:D]

Ja, det kan nok være grunnen!! De sier jo at de små sover tyngre og bedre når de får sove ute [:)]

Velkommen til en småbarnsmor verden - med evig bekymringer for det meste [:D]

vl si jeg misunner deg pittelittegrann
mi tuppe er våken heeeeeele tiden, og skal ha min fulle oppmerksomhet!
blir slitsomt i lengden det![&o]

Back
Topp