Hamstrer du?

*høstmamma*

Elsker forumet
Her hamstres det dopapir, tørkepapir og vaskemidler når det er gode tilbud[:)] Går gjerne 3 ganger fra butikk til bil med handlevognene overfylt med papir mens jeg gliser småflau over meg selv[:D] Syns det er helt topp jeg, går jo ikke akkurat ut på dato sånne ting, og det er jo sånt man bruker hver dag[:)]

Her hamstres det ja[:D][:D] Hehe! Alt fra kjøtt til vaskemidler og dopapir[:)]

Ja jeg er litt sånn. Når det er trippeltrumf eller gode tilbud så fyller jeg opp med frysevarer, tørrvarer, vaskemidler o.l. [:)] HJELP! JEG ER OFFISIELT HUSMOR![&:][:D]

ORIGINAL: Skrållan

Nei, hamstrer lite egentlig. Men det er fordi vi ikke har plass til å oppbevare alt vi hamstrer, hehe.

samme her...kjedelig, trenger mer lagringsplass!!

Skulle ønske jeg gjorde det[8D][;)]

ORIGINAL: *høstmamma*

Her hamstres det dopapir, tørkepapir og vaskemidler når det er gode tilbud[:)] Går gjerne 3 ganger fra butikk til bil med handlevognene overfylt med papir mens jeg gliser småflau over meg selv[:D] Syns det er helt topp jeg, går jo ikke akkurat ut på dato sånne ting, og det er jo sånt man bruker hver dag[:)]

som å lese om meg selv[:D]

Nei, det gidder jeg ikke. Er tilbud så ofte allikevel.

Vi hamstrer alt... når vi finner gode tilbud...
Alt fra brus mat vaskemiddel toalettpapir toalettsaker bleier mm [:D]
Vi har 2 store frysere og ett stort "rote"rom å lagre ting på... Syns det er kjekt...

Nei, det gjør vi aldri. Orker ikke tror jeg. Og så er jeg fæl til å se på den ene isolerte tingen og tenke: "Jaja, 10 kroner av liksom, det har vi råd til!" [8D][X(][:D]

ORIGINAL: SillyDilly

Her hamstres det ja[:D][:D] Hehe! Alt fra kjøtt til vaskemidler og dopapir[:)]

Tja, er det tilbud på frysevarer (kjøttdeig, fisk, kjøtt osv) så kjøper jeg ofte dobbelt opp og hiver det i frysen. Men går aldri og "jakter" etter tilbud.

Back
Topp