Hamstre bleier?

Jane2

Elsker forumet
Har/skal dere hamstre bleier nå som de er så billige? Hvor lenge varer priskrigen tro?

Kommer til å kjøpe inn en del ekstra før året er omme ja. Ser ikke poenget i å betale full pris for bleiene når vi kan betale halv pris, og vi har lagringsplass.
Så vi kommer til å ta en kjapp regning på hvor mye bleier vi kommer til å trenge det neste året, og så kjøper vi inn etter det. [:)]

ORIGINAL: Jane2

Har/skal dere hamstre bleier nå som de er så billige? Hvor lenge varer priskrigen tro?

Halv pris og ta 2 betal for 1 varer ut året hos Kiwi.
Hos Rema er det ta 2 betal for 1 og de sier at det er et varig priskutt, men jeg vet ikke jeg.

Kiwi sa de skulle gjøre alt de kunne for å vinne denne krigen, og det har de jo gjort, spør du meg.

hAR ca 35 pakker liggendes på boda[8D] Handla en god del i begynnelsen, for å ha eit lager( kjøper i alle str fra landlord, siden vi venter en liten til)

Men nå tar eg med meg 1-2 pakker hver gang eg handler på rema 1000[:)] Så sakte men sikkert, så blir det mye bleier til slutt[:)] 

Ja, jeg hamstrer "litt", og babyen kommer ikke før i mars [&o]
Har snart bleier nok til det første året, tror jeg [X(]

Priskrigen tror jeg at slutter ved nyttår.. [:)]

Det spørs nå på hva folk mener med å hamstre da..

Hamster ikke... Men jeg kjøper uansett en del pakker som jeg alltid har gjort.
To pakker til barnehagen og fire pakker til å ha hjemme.
Pakkene blir fort tomme.
Så Det kan sikkert virke som hamstring, men det er sånn jeg alltid har handlet...

Kiwi kjører dagens pris ut året i hvert fall

Kjøper som vanlig og nyter at det for en periode er OK priser.

ORIGINAL: Linda*

Det spørs nå på hva folk mener med å hamstre da..

For meg betyr hamstring å kjøpe inn endel mer enn man normalt gjør..[;)]

Nei, hamstrer ikke....

Ja, kan vel si jeg hamstrer litt.. kjøper bleier hver gang jeg er innom kiwi, så ca en gang i uka[;)]

Tror ikke det blir så billig igjen, og jeg har mange år foran meg med bleiebarn, så benytter sjansen til å fylle opp et lite lager[;)]

De har sagt at prisene skal vare til nyttår[:)]

Kjøper inn (hamstrer) endel til "nybabyen", ja!

Kommer til å kjøpe inn en del før nyttår. Her bruker vi first price og landlord, og de er jo egentlig billig i utgangspunktet. Men 5 kr for en stor pakke (30 kr vanlig pris) er jo noe man ikke kan motstå [:D][8D]

Kommer ikke til å hamstre til toåringen for planen er at hun skal være bleiefri om ikke alt for lenge, men kanskje kjøpe noen pakker til nestemann?
Jeg har jo gått for Libero omtrent hele veien til største, men det kan jo kanskje hende at det ikke passer minste i det heletatt? Kommer sikkert til å kjøpe noen pakker i nr 3 iallefall...plus 2 evt 1 til å begynne med.

Nei. Jeg kjøpte litt ekstra da jeg visste jeg kom til å bli sjukmeldt noen uker, men kommer ikke til å hamstre mer enn det. JEG synes det er litt teit... [8D]

Kjøper som vanlig... Badet er fullt av bleier! [8D] Har rett og slett ikke plass til å hamstre [8D]

Ja, kommer nok til å hamstre litt..kommer til å gå litt bleier de neste årene så er greit å handle mens det er billig..[:)]

Back
Topp