hamax siesta barnesete til sykkel

Vi monterte vårt i går, og vi fikk ikke noe tilovers...
Men så er ikke jeg så masse til hjelp når det var mannen som monterte det da[8D]

ORIGINAL: ~ALEK~

Men så er ikke jeg så masse til hjelp når det var mannen som monterte det da[8D]

kan du ikke vise han bilde av de to greiene jeg har lagt ut når du har mulighet da?[:)]

ORIGINAL: Elinex

kan du ikke vise han bilde av de to greiene jeg har lagt ut når du har mulighet da?[:)]

Det skal jeg gjøre vet du[:)]
Han må bare komme hjem fra jobb så skal jeg vise han bildene og spørre....

Da har mannen studert, og han har ikke sett noen sånne plast-ting på vårt sete...
Så da var han ikke så masse hjelp desverre...
Han studerte og studerte, men kunne ikke finne de no sted og ikke kunne han huske å ha sett de heller så...

Da har mannen studert, og han har ikke sett noen sånne plast-ting på vårt sete...
Så da var han ikke så masse hjelp desverre...
Han studerte og studerte, men kunne ikke finne de no sted og ikke kunne han huske å ha sett de heller så...

da bryr jeg meg ikke noe mer om de.. virker som setet sitter bra[:)] tusen takk for hjelpen alle sammen![:D][:D]

Jeg tror jeg vet hva disse plastgreiene er til. De skal monteres slik at en kan regulere setet fram og tilbake på stanga. Altså om barnet skal sitte helt intil ryggen din eller litt lengre bak.
Om du ikke finner ut av det, ta kontakt med butikken så hjelper de deg.

ORIGINAL: ~Fruen~

Jeg tror jeg vet hva disse plastgreiene er til. De skal monteres slik at en kan regulere setet fram og tilbake på stanga. Altså om barnet skal sitte helt intil ryggen din eller litt lengre bak.
Om du ikke finner ut av det, ta kontakt med butikken så hjelper de deg.
det er det den stangen som du ser på bildet er til, så det er de ikke til.

Back
Topp