Hamartreff?

Ellie86

Elsker forumet
Noen som er interessert i ett treff i oktober/november en gang?

Det hadde vært super koselig![:D]

Jeg bor 1 time og 30 min fra Oslo, men siden jeg jobber i NSB kjører jeg gratis tog, og kan kjøre rundt i Norge[8D]
Jeg kommer om det ikke kræsjer med skolen[;)]

ORIGINAL: Ellie86

[:)]Tenkte Peppes på hamar.

Litt langt... [8D]

de hadde vert arti!!men va litt langt ja... for meg på andre sida av fjelle

Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg kommet, meeen, det blir nok i lengste laget! [8D]

ja det er vel ingen steder i norge som er så sentralt og nære så alle kan være med [:)]

Og Nord-Norge....

ja, men da kan jo dere ha treff der. [:)]
det er jo umulig å samle alle på samme sted uansett hvor man har det

ORIGINAL: sandefjordsjente

Litt langt for meg også. Bor for tida i Volda :p Så feil side av fjellet :p

Rikti side av fjelle  hehe

Vi fra østlandet kunne vell møtes i Oslo en plass?

ORIGINAL: happymum83

ORIGINAL: LineMerethe

Vi fra østlandet kunne vell møtes i Oslo en plass?

er med på den[:)]
eller kanskje moss også??
du er fra sarpsborg og så noen var fra tønsberg,da går jo ferga til moss!

Stemmer, jo næmere jo bedre[8D][:)]

jaja dere gjør som dere vil. det må da vel kunne gå ann å ha flere treff enn ett?!?! og heller ha det ett annet sted neste gang...
men jeg møter hvertfall opp på peppes på hamar... vi som bor her i området møter vel sikkert opp tenker jeg [:)]

Altså, jeg har ikke noe problem med å komme meg til Hamar, men det blir ca 4 timers reise[8|]

Tror nok ikke det går ann å samle alle på ett sted, desverre. Men det hadde vært veldig morro[;)]

kanskje hun burde skrive det i overskriften da? at det er hamar-treff? jeg trodde dette var en tråd om treff at vi skulle bli enig om tid, STED og slikt jeg hehehehe men det var det visst ikke...  på forrige terminforumet mitt så hadde vi avstemning om et par steder og så tid etterpå, og de som ikke kunne komme på det stedet som vant avstemninga, laga egne treff..

men jeg kan Oslo og litt omegn, trondheim, bodø og  noe av nordland...[:)]

Back
Topp