HALVVEIS.

Mialille

Forumet er livet
Tenk, tida går så fort. I går va æ akkurat halvveis.
Og æ har tadd bilde..

E så overraska sjøl over kor stor æ e.. Til å "Bare" være 20 uke. 

Her skulle et bilde være.. Men det vil ikke dukke opp..
Har også lagt det ut på bloggen min, om dåkker vil se. :) 

Er det bare EN? Håper nesten for din skyld at du ikke vokser mye mer, du kommer jo til å tippe over!

Gratulerer så mye med halvveis i svangerskapet!  Om magen er stor eller ikke er vanskelig å svare på.. er jo så vanvittig forskjellig fra person til person og graviditet.. Synes du er fin jeg!  Liker når det bipper over det punktet at en "lurer på om du er gravid, men tørr ikke spør" - det er fint når en er SKIKKELIG gravid! 

Gratulerer med halvveis :D Synes det er flott med en skikkelig babymage jeg :) Alle vokser jo forskjellig, så det er ikke sikkert du blir noe større enn andre på slutten av graviditeten, selv om du føler du har vokst mye til nå. 

Gratulerer med halvveis

Gratulerer med halvveis :) Og magen din er veldig lik min så du er også skikkelig gravid ;)

Den fine magen du har da <3
stor og fin

eLLe*meLLe skrev:
Grattis med halvveis!!!

Takk. :D

Mortania skrev:
Er det bare EN? Håper nesten for din skyld at du ikke vokser mye mer, du kommer jo til å tippe over!

Ja, det e bare EN. :P Vært på UL to gang. :P Ei jenta som e der inne. Og det kjennes godt altså. :P 
Va egentlig ganske stor med første også. :P Men mest på slutten. :)

Jordmora mi sir at det stagnere nok mot slutten nu fremover, og det håpe æ virkelig. :P 

ida_marie skrev:
Fine magen! :-)

Tananka skrev:
Gratulerer så mye med halvveis i svangerskapet!  Om magen er stor eller ikke er vanskelig å svare på.. er jo så vanvittig forskjellig fra person til person og graviditet.. Synes du er fin jeg!  Liker når det bipper over det punktet at en "lurer på om du er gravid, men tørr ikke spør" - det er fint når en er SKIKKELIG gravid! 

Du huske sikkert ikke kordan æ så ut sist. Men va stor da også. Men mest på slutten, når det nærma seg de siste mnd'an. Håpe det stagnere snart da.. For æ føle meg gedigen, og har ooondt. 

Kaktus_86 skrev:
Gratulerer med halvveis :D Synes det er flott med en skikkelig babymage jeg :) Alle vokser jo forskjellig, så det er ikke sikkert du blir noe større enn andre på slutten av graviditeten, selv om du føler du har vokst mye til nå. 

Ja, e greit at æ ser gravid ut, og ikke halvfeit ut. :P Men syns æ ser veldig gravid ut. Men det føle æ meg også, med bekkenløsnig både foran og bak, og låsninge og skeivt bekken.. 

Håpe æ ikke blir sånn sprengstor så tidlig, men at det går over til at æ bare plutselgi føde. :P 

*3barnsmamma* skrev:
Gratulerer med halvveis

Live72 skrev:
Gratulerer med halvveis :) Og magen din er veldig lik min så du er også skikkelig gravid ;)

Ja, skikkelig gravid ja. :P 

smama skrev:
Den fine magen du har da <3
stor og fin

Takk. :) 

Gratulerer så mye med halvveis!! :D

Og for en flott gravidmage du har!!
Min er like stor, om ikke større, og det var den i forrige svangerskap også.
Magen kom fort, ble fort stor, men så holdt den seg liksom der, vokste ikke no særlig mer på slutten :)

Grattis med over halvveis :D 
Gøy når man er kommet til den siste delen :D hihi.. ikke så altfor lenge til du har gått 5 fullgåtte mnd :D 
Du har en stor gravid mage jah, men fytti så fint da :) Er jo så gøy å se at man er gravid faktisk :) Min mage er helt merkelig.. Jeg bærer visst barna mine veldig dypt(jm sa det, ligger sikker godt inntil ryggen) for magen er under på den symfyse målingen hver gang.. Men jeg tror den kommer til å bli større denne gangen med gutten min :) hihi.. for han ligger helt anderledes enn med snuppelura :) 

Morro å se om det blir forskjell fra gang til gang :D jeg er dårlig på å ta bilder :( 

Back
Topp