Halvveis til skjult gruppe!

Hvordan ser man hvor mange innlegg man har i gruppa? Jeg har ganske mange totalt, men mye er fra tiden som prøver og i januar2020:bored:
Da må man inn og telle innlegg for innlegg. Hvis du går inn på egen profil, kan du trykke for å se dine innlegg. Kjedelig at det ikke finnes en enkel måte å se det på:wtf:

Da må man inn og telle innlegg for innlegg. Hvis du går inn på egen profil, kan du trykke for å se dine innlegg. Kjedelig at det ikke finnes en enkel måte å se det på:wtf:
Sikker? Jeg synes å huske det var en enklere måte? :pompus:

Mener «Finn alle innlegg skrevet av…» nederst i lista, ikke «søk»

Hvordan bestemmes taggen nå som vi nå snart får hemmelig gruppe?

Disse fine forslag har kommet tidligere i denne tråden (håper jeg ikke har oversett noen):

Mailykke 2022
Maiblomstene 2022
Maidaymaiday 2022
Maispirene 2022

Jeg legger til et forslag til jeg:
Maifest 2022

Hvordan bestemmes taggen nå som vi nå snart får hemmelig gruppe?

Disse fine forslag har kommet tidligere i denne tråden (håper jeg ikke har oversett noen):

Mailykke 2022
Maiblomstene 2022
Maidaymaiday 2022
Maispirene 2022

Jeg legger til et forslag til jeg:
Maifest 2022
Om jeg ikke husker helt feil så lager vi en avstemningstråd hvor vi bestemmer, så sier gruppeansvarlig (som vi også bestemmer) i fra til forum admin som lager selve gruppen. Jeg tror det er åpent for at noen lager en tråd allerede nå så er vi litt i forkant (og blir jo noen innlegg av det også :P )

Snek litt i april gruppa, der lagde noen en tråd "navn til skjult gruppe og tilgangsansvarlig" litt før de nådde 5000, så vi er i samme område, om noen tar på seg å lage tråden :) Deretter ble det laget egne tråder for valget (med avstemning)

Back
Topp